iBilling - nowa usługa w internecie
Warszawska firma Telium uruchomiła platformę umożliwiającą małym i średnim firmom szczegółową analizę i rozliczanie przez internet kosztów rozmów telefonicznych.
Jak informuje Jerzy Klimkowski - animator projektu - iBilling to w rzeczywistości internetowy system taryfikacyjny dla firm posiadających centralki abonenckie.
Według Klimkowskiego analiza kosztów rozmów telefonicznych wpływa na racjonalizację korzystania z firmowych telefonów, a co za tym idzie na obniżenie rachunków firmowych nawet o 20-40%.
"Nasz system to nie to samo co np. zwykły billing operatora. My podajemy podział kosztów z uwzględnieniem struktury organizacyjnej firmy. Taka szczegółowa kontrola daje do myślenia pracownikom, którzy świadomi wykorzystywania naszego systemu przez szefa po prostu bardziej się pilnują" - informuje Dariusz Warowny - współtwórca systemu.
W ramach systemu użytkownicy otrzymują dostęp do specjalnego panelu na stornie www, z poziomu którego możliwa jest analiza kosztów połączeń w postaci szczegółowych raportów.
Firma planuje zdobycie ok. 1000 klientów do końca 2005 roku.
Więcej informacji na stronie: