Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Home obniżył ceny odnowień domen, ale tylko dla handlarzy domen

02-04-2010, 06:27

Za odnowienie domeny .pl można od dziś zapłacić w home.pl nawet 49 zł netto, ale jest pewien haczyk - trzeba mieć zarejestrowanych u tego operatora co najmniej 101 domen, by otrzymać taką cenę. W przypadku, gdy home.pl obsługuje do 5 naszych domen cena odnowienia już nie jest tak atrakcyjna.

Polski rynek domen internetowych odnotowuje każdego roku znaczące wzrosty. Na końcu czwartego kwartału 2009 roku osiągnął on liczbę niemal 1 630 000 domen w rejestrze .PL, co dało wzrost netto o ponad 300 000 nazw w stosunku do roku poprzedniego. Dynamika wzrostów pokazuje, że w całkiem dobrej kondycji jest nie tylko sam rynek domen, ale przede wszystkim przedsiębiorcy, którzy decydują się na prowadzenie biznesu w sieci lub wykorzystanie jej jako miejsca promocji swojej działalności.

Jedna z największych na polskim rynku firm rejestrujących domeny internetowe poinformowała dziś o obniżeniu cen za odnowienie domen. Wydaje się, że to bardzo dobra wiadomość, gdyż właśnie ceny odnowień, szczególnie domen z końcówką .pl są znacznie niższe od cen promocyjnych oferowanych w przypadku pierwszego zakupu. Na ofercie tej skorzystają jednakże przede wszystkim firmy oraz inwestorzy domenowi, którzy rejestrują duże liczby nazw domen internetowych.

Jak informuje home.pl główną nowością uaktualnionej oferty tej firmy jest wprowadzenie tzw. cennika malejącego. Koszt odnowienia domeny zmniejsza się wraz ze wzrostem liczby nazw posiadanych przez klienta i może osiągnąć poziom 49 zł netto w wypadku nazw z końcówką .pl. Oznacza to oszczędności sięgające nawet 50% w skali roku (w stosunku do cen oferowanych przez home.pl i innych dużych operatorów na rynku). Szczegółowe dane dotyczące poziomów cenowych zawiera poniższa tabela.

home.pl - ceny odnowień domen

- Nowa oferta jest odpowiedzią na potrzeby rynku – pozwala przedsiębiorcom i osobom prywatnym na znaczną redukcję kosztów utrzymania domen, zachęca także do rejestrowania nowych nazw i szukania ciekawych sposobów promocji biznesu w Sieci – mówi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl

Jeśli nie posiadamy zbyt wielu nazw domen warto przejrzeć oferty także mniejszych polskich rejestratorów. Zwykle starają się oni zabiegać konkurencyjnymi cenami o wszystkich klientów, a nie tylko wybrane grupy, a niektórzy z nich oferują także przyjazne dla klientów warunki pierwszego zakupu domeny. Zaznaczamy przy tym, by - niezależnie od renomy i wielkości rejestratora - bardzo uważnie czytać regulaminy zakupu usługi, a przy tym upewniać się, że je prawidłowo zrozumieliśmy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *