Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Blisko 100-procentowy wzrost przychodów pozwolił całej Grupie wyjść na plus. Zainicjowane w pierwszym kwartale br. projekty powinny pozwolić na dalszą poprawę kluczowych wskaźników.

Pierwszy kwartał 2011 roku był bardzo udany dla Grupy ADV. Opublikowane wyniki finansowe pokazują, że w ciągu roku przychody zwiększyły się o 95,5 proc., osiągając poziom 14,45 mln złotych (rok wcześniej było to 7,39 mln złotych). Firmie udało się także wypracować zysk netto w wysokości 0,11 mln złotych. Rok wcześniej miała 0,66 mln złotych straty.

>> Czytaj także: SMT Software: 200-procentowy wzrost zysku netto

Konrad Pankiewicz, wiceprezes Grupy ADV, wyraził zadowolenie z faktu, że pierwszy kwartał zakończony został zgodnie z przewidywaniami, a także z tego, że udało się osiągnąć dodatni końcowy wynik finansowy, co przy sezonowo najsłabszym pierwszym kwartale jest sporym osiągnięciem. Spodziewa się on, że kolejne kwartały, dzięki konsekwentnej realizacji założeń rozwojowych, przyniosą równie wysokie wzrosty.

- Nasze działania – skierowane na rozbudowę oferty produktowej oraz poszerzanie kanałów sprzedaży, a przede wszystkim generowanie innowacyjności w obszarze komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce – oparte są na długookresowej wizji rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy - dodał.

Pierwszy kwartał był także okresem ważnych wydarzeń. Spółka Codemedia zadebiutowała w styczniu na New Connect, pozyskując 1,1 mln złotych na finansowanie rozszerzenia portfolio usług w obszarze mediów interaktywnych i direct response oraz budowę i rozwój platformy afiliacyjnej. SMT Software podpisała w lutym umowę ze słoweńską spółką Planet9 na opracowanie i wdrożenie platformy multimedialnej w postaci aplikacji mobilnej, pozwalającej na oglądanie telewizji na urządzeniach przenośnych.

Z kolei w marcu iAlbatros, zależna od SMT Software, powołała spółkę w Paryżu, której zadaniem będzie wdrożenie na rynku europejskim aplikacji iAlbatros służącej do kompleksowej obsługi podróży służbowych klientów korporacyjnych. W miesiącu tym nastąpiło także podpisanie przez SMT Software umowy z Navigo Sp. z o.o. na opracowanie i wdrożenie dwóch aplikacji na telefony komórkowe.

Można się spodziewać, że powyższe inicjatywy pozytywnie wpłyną na poziom przychodów, zwiększając jednak jednocześnie także koszty związane przede wszystkim z pracami rozwojowymi oraz wdrożeniowymi. Nie od razu więc można znaleźć odzwierciedlenie w ostatecznym wyniku finansowym. W dłuższej perspektywie jednak powinno to także wpłynąć na poprawę zyskowności netto.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *