Groupon poinformował o sprzedaży miliardowej oferty, co pozwoliło firmie dołączyć do Apple, McDonalds, Ubera, The Beatles, Elvisa oraz innych marek i znanych postaci, które przekroczyły miliardowy próg sprzedanych produktów.
Miliardowy groupon to oferta promocyjna o wartości od 11 do 20 dolarów na zakup pizzy i innych dań kuchni włoskiej w Pirrone’s Pizzeria w St. Louis w Stanach Zjednoczonych.
Statystyki - miliard sprzedanych grouponów to:
359 km burgerów ułożonych jeden na drugim, to tyle co 1 554 Pałaców Kultury.
502 lata zajęć jogi albo tyle, ile zajęłoby obejrzenie wszystkich siedmiu części Gwiezdnych Wojen 282 986 razy.
4 miliony zabiegów usunięcia owłosienia, w wyniku których opróżniono 2 biliony mieszków włosowych.
134 miliony rzutów kulą do kręgli, to prawie tyle, ilu mieszkańców mają łącznie Polska, Niemcy i Holandia.
Ponad 13 miliardów dolarów zainwestowane w lokalne biznesy i społeczności.
Pirrone’s Pizzeria otrzyma 10 tys. dolarów w podziękowaniu za pomoc Groupon w przekroczeniu progu 1 miliarda. Kat Rowe z St. Louis, klientka, która nabyła miliardowy groupon, otrzyma roczny darmowy pakiet grouponów.
Pierwszy groupon sprzedano w październiku 2008 r. na zakup pizzy o wartości od 13 do 26 dolarów w Motel Bar w Chicago.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|