Polska wersja wyszukiwarki grafiki od Google została zaktualizowana. Zmienił się układ grafik i sposób poruszania się wśród obrazków. Jest też coś nowego dla reklamodawców.
reklama
W odświeżonej wyszukiwarce grafiki zastosowano inny układ grafik. Przewijanie pomiędzy stronami jest natychmiastowe, dzięki czemu użytkownik nie gubi się w gąszczu znalezisk. Na jednej stronie może być wyświetlane do 1000 obrazów.
W nowym układzie są też większe miniaturki zaprojektowane z myślą o nowoczesnych przeglądarkach i ekranach wysokiej rozdzielczości. Panel informacyjny ukazuje się po najechaniu myszką na konkretną miniaturkę. Po kliknięciu na obrazek użytkownik jest przekierowany do nowej strony docelowej, która pokazuje obrazek w pełnych rozmiarach ze stroną, na której się znajduje, wyświetlaną w tle. Kliknięcie gdziekolwiek poza obrazkiem przenosi do oryginalnej strony.
Ułatwiono nawigację klawiaturą - pozwala ona na szybsze przewijanie między wieloma stronami przy użyciu standardowych skrótów, takich jak Page Up/Page Down.
Nowy sposób wyświetlania obrazów był dostepny wcześniej w zagranicznych wersjach Google, o czym wspominaliśmy w DI.
Nowością dla reklamodawców jest format reklamowy dla wyszukiwarki grafiki. Te reklamy pojawiają się tylko w wyszukiwarce Google Grafika i pozwalają umieścić miniaturę grafiki przy tekście reklamowym. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w Centrum Pomocy Google.
Z informacji Google wynika, że wyszukiwarka Grafiki indeksuje około 10 miliardów obrazków. Od czasu jej uruchomienia w 2001 r. technologia wyszukiwania obrazów poszła znacznie do przodu. Google Grafika potrafi zawężać wyszukiwania np. do określonego podgatunku zwierząt lub wyszukiwać obrazy o określonych kolorach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|