Aplikacja Gmaila na Androida dopiero co otrzymała przyjemną aktualizację, za którą krył się nowy styl UI w postaci kart znanych z innych części systemu. W kodzie ostatniej wersji aplikacji (4.6) odkryto jednak coś więcej.
reklama
Jak dotąd, aplikacja Gmaila na Androida była wolna od jakichkolwiek reklam. Należy jednak pamiętać, że Google żyje właśnie przede wszystkim z nielubianych przez ludzi reklam. Oferty reklamowe nie są niczym nowym w webowej wersji Gmaila. Nie powinno więc dziwić przygotowywanie się Google na wprowadzenie ich także do aplikacji mobilnej.
Kod ostatniej wersji aplikacji Gmaila zdradza, że wkrótce taka sytuacja może stać się faktem. Jak to będzie działać? Nie dopatrzono się konkretnych informacji, jaką formę przybiorą reklamy w Gmailu. Wiadomo jednak, że – o ile w ogóle Google postanowi je wprowadzić – będzie możliwość… ich zapisania do przejrzenia później. Linijka
zdradza, że reklamę będzie można zapisać w formie wiadomości będącej częścią naszych skrzynek odbiorczych.
Znając Google, nie należy spodziewać się reklam inwazyjnych, a raczej takich nieszkodliwych i spersonalizowanych. Zresztą nie ma pewności, czy Google w ogóle zdecyduje się na prowadzenie reklam do androidowego Gmaila w najbliższym czasie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|