Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gazeta.pl sprzedaje reklamy w Winampie

07-02-2007, 09:54

Na mocy umowy podpisanej z Winamp, portal Gazeta.pl jest teraz posiadaczem wyłącznego prawa do sprzedaży powierzchni reklamowej Winamp na terenie Polski.

robot sprzątający

reklama


Winamp jest jednym z najpopularniejszych odtwarzaczy multimedialnych wśród użytkowników komputerów. Miesięcznie korzysta z niego ponad 50 mln osób na całym świecie, z czego aż 3 mln mieszka w Polsce.

Rozpoczęcie współpracy z Winamp otwiera portalowi Gazeta.pl nowe możliwości nie tylko poszerzenia oferty reklamowej, ale również powiększenia oferty o nową grupę odbiorców. Ponadto, zgodnie z życzeniem klientów Gazeta.pl, skóra w odtwarzaczu Winamp'a może być modyfikowana w zależności od potrzeb użytkownika - poinforowali przedstawiciele portalu.

- Winamp ma w Polsce grupę wiernych i lojalnych użytkowników. Jest to marka głęboko zakorzeniona z segmencie muzycznym i szeroko znana polskim internautom - powiedział Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *