rozmiar tekstu:
A
A
A
Gazeta.pl sprzedaje reklamy w Winampie
Na mocy umowy podpisanej z Winamp, portal Gazeta.pl jest teraz posiadaczem wyłącznego prawa do sprzedaży powierzchni reklamowej Winamp na terenie Polski.
Winamp jest jednym z najpopularniejszych odtwarzaczy multimedialnych wśród użytkowników komputerów. Miesięcznie korzysta z niego ponad 50 mln osób na całym świecie, z czego aż 3 mln mieszka w Polsce.
Rozpoczęcie współpracy z Winamp otwiera portalowi Gazeta.pl nowe możliwości nie tylko poszerzenia oferty reklamowej, ale również powiększenia oferty o nową grupę odbiorców. Ponadto, zgodnie z życzeniem klientów Gazeta.pl, skóra w odtwarzaczu Winamp'a może być modyfikowana w zależności od potrzeb użytkownika - poinforowali przedstawiciele portalu.
- Winamp ma w Polsce grupę wiernych i lojalnych użytkowników. Jest to marka głęboko zakorzeniona z segmencie muzycznym i szeroko znana polskim internautom - powiedział Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.