Navishopper, aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.
Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych.
– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.
Navishopper został również zaprojektowany z uwzględnieniem punktu widzenia i potrzeb najemców. To ważne narzędzie pro-sprzedażowe oraz analityczne. Poprzez indywidualny panel najemcy, Navishopper dostarcza wartościowych informacji o skuteczności realizowanych promocji i akcji kuponowych. Najemcy Galerii Katowickiej decydują czy sami tworzą oferty i sprawdzają raporty, czy robi to za nich dostawca aplikacji – w każdym przypadku najemca otrzymuje informację zwrotną, którą wykorzysta przy planowaniu kolejnych akcji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|