Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kolejna sądowa porażka firmy Samsung Electronics. W Australii zapadła niekorzystna dla koreańskiego producenta odnośnie jego tabletu Galaxy Tab 10,1.

robot sprzątający

reklama


Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dzisiaj zapadła decyzja w głośnej sprawie Apple przeciwko Samsung Electronics odnośnie możliwości sprzedaży tabletu tej drugiej firmy w Australii. Sąd Federalny na antypodach przyjął argumentację Apple'a, przychylając się do jego wniosku - Galaxy Tab 10,1 nie może być czasowo sprzedawany w Australii - informuje serwis news.com.au. Dla amerykańskiej firmy jest to niezwykle ważne zwycięstwo - najnowszy produkt koreańskiego konkurenta nie będzie mógł wkroczyć na jeden z ważniejszych rynków.

Czytaj także: Apple vs Samsung - decyzja w czwartek

Dla Samsunga, oprócz porażki finansowej, jest to także przegrana wizerunkowa. Nie wiadomo jeszcze, jakie decyzje zapadną w innych krajach, gdzie toczą się podobne postępowania. Oprócz Australii tablet Samsunga nie może być sprzedawany także w Niemczech.

Sąd ostateczną decyzję podejmie w ciągu najbliższych kilku miesięcy - informuje agencja Reuters. Oczekiwanie na nią na pewno nie pomoże w budowie wizerunku. Nawet jeśli Samsung ostatecznie wygra (co w tej chwili wydaje się mało prawdopodobne), nie jest powiedziane, że jego produkt cieszyć się będzie popularnością wśród konsumentów. Szkody zostały już bowiem wyrządzone. Apple tymczasem umocni się na lokalnym rynku - im późniejszy start, tym mniejsze szanse na osiągnięcie sukcesu.

Czytaj także: Śmierć Jobsa opóźnia premierę smartfonów Samsunga

Kurs akcji Samsunga na giełdzie w Seulu początkowo zanotował ostry spadek, obecnie znajduje się o 0,45 proc. poniżej kursu otwarcia. Wahania na papierach wartościowych Apple'a są na razie minimalne.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E