4 września Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zakończyła nabór tegorocznej edycji konkursu w ramach Działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Firmy, które przygotowały strategię wyjścia na nowe rynki zagraniczne i zgłosiły się do dotację do PARP, mogą otrzymać nawet 800 tys. zł.
reklama
Działanie przeznaczone jest dla przedsiębiorców chcących rozpocząć sprzedaż zagraniczną swoich produktów na nowych rynkach. Dofinansowanie mogą otrzymać projekty dotyczące kompleksowych, indywidualnych, profilowanych pod odbiorcę działań związanych z opracowaniem i przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności przedsiębiorstwa.
O wsparcie mogły ubiegać się małe, średnie i mikrofirmy zarejestrowane w regionie Polski Wschodniej, tj. na obszarze województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podkarpackiego.
Przedsiębiorcy, którzy przedstawili strategię ekspansji na nowe rynki z Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości 550 tys. zł. Jeśli zdecydowali się wprowadzić swój produkt na co najmniej jeden rynek spoza EOG mogą liczyć nawet na 800 tys. zł. Maksymalny udział dofinansowania wynosi 85% kosztów kwalifikowanych.
Dofinansowanie z Programu można przeznaczyć na pokrycie kosztów:
W tym roku firmy mogły ubiegać się także o dofinansowanie usług komplementarnych względem zakupywanych usług doradczych związanych z przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności.
Oznacza to możliwość dofinansowania zakupu:
Źródło: PARP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|