Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

FastDeal - wynegocjuj sobie rabat jak dla dużej firmy

08-04-2010, 02:45

FastDeal.pl to nowy polski serwis, który umożliwia internautom negocjowanie znacznych rabatów na produkty i usługi, rabatów zarezerwowanych dotychczas przede wszystkim dla dużych firm. W systemie można zakupić m.in. usługi hotelowe, restauracyjne, zarezerwować miejsce w salonie urody czy ośrodkach rozrywki w największych polskich miastach.

Serwis FastDeal.pl reprezentuje rozwijający się rynek Live-Shoppings. Mechanizm działania na tym rynku polega na umieszczaniu w serwisie ofert usług lub produktów partnera, wystawionych przez krótki czas po znacznie obniżonej cenie. Wysoki rabat w połączeniu z efektem sprzedaży przez referencje ma wywołać efekt kuli śnieżnej, czyli zgromadzić dużą liczbę konsumentów, którzy wygenerują partnerowi dużą sprzedaż wystawionego produktu lub usługi.

Sprzedaż i przekazanie produktu lub wykonanie usługi realizowane jest w miejscu prowadzenia działalności przez partnera. Platforma FastDeal służy natomiast do wystawienia oferty i zakupu vouchera na usługę, który jest następnie przyjmowany jako środek płatniczy przez danego partnera.

Przedstawiciele FastDeal porównują skalę zniżek do tych, negocjowanych przez duże firmy. Ich zdaniem teraz z podobnych rabatów na różne usługi i produkty będą mogli korzystać także zwykli konsumenci. Atrakcyjność tego typu zakupów mają zobrazować doświadczenia z zagranicy wśród pokrewnych platform, gdzie jedna oferta umieszczona na czas 24 godzin potrafi zdobyć nawet 2000 nowych klientów.

Zdaniem przedstawicieli nowego serwisu partnerzy wystawiający swoje oferty na FastDeal nie tylko nic nie ryzykują, a mogą sporo zyskać. Taki system sprzedawania usług przynosić ma bowiem nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale również pozyskanie nowych i lojalnych klientów. Podstawą sukcesu ma być korzystanie ze skutecznych mechanizmów marketingowych, takich jak sprzedaż przez referencje (marketing szeptany) czy marketing produktowy, skierowany na sprzedaż i budowanie wizerunku oferowanej przez partnera usługi, a także łatwiejsze dotarcie do grupy docelowej.

FastDeal zapewnia ponadto, że i druga strona, czyli konsumenci nie tylko odniosą korzyści z atrakcyjnego rabatu na zakupy, ale będą mogli także - poprzez polecaniem znajomym za pomocą systemu FastDealer - zdobywać specjalne punkty i wymieniać je na nagrody. Platforma ma wystartować w kwietniu 2010. Obecnie prowadzone są rozmowy z partnerami.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *