Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

eWWWolucja Twojej Firmy - dlaczego warto postawić na internet?

16-05-2019, 14:35

Świat reklamy, podobnie jak wszystkie inne branże, dotknięty jest zmianami technologicznymi. Co zrobić, aby nasza firma nie przespała momentu, gdy dostosowanie się do nowych warunków rynkowych nie będzie już tylko możliwością, a wręcz koniecznością? Najlepiej postawić na internet!

strony internetowe

Każdy jest w stanie w kilka chwil wymienić tradycyjne formy reklamowania swojej firmy – ulotki, banery, ogłoszenia w gazecie, billboardy, może reklama radiowa. Gdzieś z tyłu głowy mamy również zwykle reklamę w internecie, ale nie zawsze wiemy dokładnie co i jak. W jaki sposób zatem przeprowadzić istną eWWWolucję w swojej firmie?

 

Strona internetowa

Ciężko prowadzić skuteczne działania w internecie bez odpowiedniej strony internetowej. Metody projektowania stron podlegają ciągłym udoskonaleniom, dochodzą dodatkowe sprawy jak responsywność, UX design, angażowanie odbiorców, remarketing, automatyzacja komunikacji, itd. Odpowiednia, profesjonalna i nowoczesna strona internetowa to jest w obecnych czasach "must have" każdej firmy. Klienci są co raz bardziej obeznani w internecie, wchodzą na wiele stron, porównują oferty, ceny, możliwości. Jeśli potencjalny klient wchodzi na np. przestarzałą stronę www naszej firmy i za chwilę na nowoczesną stronę konkurencji to z dużym prawdopodobieństwem wybierze tych drugich. Nawet jeśli nasz produkt przebija o głowę konkurencję – prezentacja oferty i firmy ma kluczowe znaczenie. Profesjonalną i nowoczesną stronę internetową zamówisz np. w Strony Internetowe TEKSTURA.

 

Reklama na Facebooku

Social media mają to do siebie, że niesamowicie angażują odbiorców. Codziennie na Facebooku miliony użytkowników przegląda swoje tablice kilkukrotnie w ciągu dnia, szukając ciekawych treści, wyświetlając reklamy, klikając, komentując. Nie sposób zdobywać klientów w internecie bez udziału mediów społecznościowych. Dlatego też gdy już będziemy mieli nowoczesną i przyjazną stronę internetową należy pokazać się i powalczyć o uwagę potencjalnych klientów w social media.

 

Pozycjonowanie i reklamy Google

Kolejną fundamentalną sprawą jest możliwość znalezienia nas w wyszukiwarce Google. Tak jak na Facebooku, tak też i w wyszukiwarce setki tysięcy osób codziennie wpisuje miliony haseł. Możesz nie wiedzieć tego, że klienci wpisują codziennie hasła również związane z Twoją firmą. Jeśli Cię tam nie ma, to będzie konkurencja, a Twojej firmy nikt nie znajdzie. Pozycjonowanie stron internetowych to długi i żmudny proces, jednak warto na to postawić od początku. Efekty przyjdą późno, ale będą trwałe.

Z kolei reklamy w Google dają natychmiastowe efekty, natomiast liczyć się trzeba z ponoszeniem kosztów za "puste przebiegi". Oznacza to w praktyce, że płacisz za każde wejście na Twoją stronę. Tylko niewielki procent z tych wejść przekuty zostaje w zainteresowanie ofertą, zapytanie, a w efekcie sprzedaż. Warto zainwestować w Google Ads aby docierać do wielu klientów i próbować ich pozyskać. Reklamy wyświetlają się w trakcie wpisywania słów kluczowych do wyszukiwarki, dlatego odpowiednie ustawienie kampanii potrafi przynieść dobre rezultaty.

 

Reklama w internecie lokalnie

Warto również zadbać o wizytówkę w Google Maps. Aktualne godziny pracy, ustawienie dni wolnych i świąt, dane kontaktowe, krótka informacja o ofercie i firmie. Wszystko to wyświetlać się może w wyszukiwarce gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał takiej firmy jak Twoja. Nic tak nie denerwuje klientów, jak brak aktualnej informacji co się dzieje w firmie. Do której otwarte? Dlaczego nikt nie odbiera? Gdzie dzwonić lub napisać? Jak dojechać? Wszystko to warto umieścić w wizytówce Google Maps. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Księgowość w nagrodę





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E




Tematy pokrewne:  

tag strony internetowetag komunikat firmy