Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

eSky chce opanować rynek agencyjnej sprzedaży online biletów lotniczych

09-02-2011, 10:21

W styczniu Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl dokonało zakupu portalu biletylotnicze.pl. Dzięki tej transakcji eSky zbliża się do opanowania blisko połowy polskiego rynku agencyjnej sprzedaży biletów lotniczych - poinformowali przedstawiciele firmy.

robot sprzątający

reklama


- Zakup portalu biletylotnicze.pl pozwolił nam na zamknięcie pewnego etapu rozwoju firmy. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl zaczynało od sprzedaży biletów lotniczych i wkrótce stały się one naszym produktem flagowym. Obecnie chcielibyśmy się skupić na rozwoju pozostałych usług z naszego portfolio, tj. na rezerwacjach hotelowych i pakietach touroperatorskich – mówi Łukasz Habaj, wiceprezes zarządu eSKY.pl.

Dotychczasowi klienci portalu biletylotnicze.pl nie mają powodów do obaw - zapewniają przedstawiciele eSky. Będzie on nadal funkcjonował, a wszelkie zmiany będą wprowadzane stopniowo i nie utrudnią korzystania z jego usług. Nowy właściciel planuje wprowadzić swój autorski system wyszukiwania lotów i dać klientom możliwość korzystania ze swojego Telefonicznego Centrum Obsługi. Chciałby także przebudować stronę internetową biletylotnicze.pl tak, by była ona bardziej przyjazna dla użytkowników.

Z platformy wyszukiwania eSky Travel Search korzysta obecnie ponad 350 podmiotów w branży internetowych rezerwacji produktów turystycznych. Są wśród nich m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gratka, Holidaycheck, Skyscanner, Gazeta Prawna. Przedstawiciele eSky zapowiadają podjęcie kroków mających na celu całkowite opanowanie opisywanego rynku.

>> Chcą blokady wejścia Google'a w bilety lotnicze


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *