Nikt z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez posiadania elektronicznej skrzynki pocztowej. Wirtualne wiadomości wyparły pocztę tradycyjną, która jest wolniejsza i częściej zawodzi. Przy ich pomocy można bezpośrednio docierać do wszystkich, o każdej porze dnia i nocy. Można wykorzystywać je także do kampanii e-mail marketingowych, które są nie tylko tanie, ale też skuteczne. Rezultaty współczesnych kampanii e-mail marketingowych w dużej mierze zależą od automatyzacji i optymalizacji istniejących już rozwiązań. Sprawdź, o czym musisz pamiętać, aby wzbudzić zainteresowanie swoją ofertą i uatrakcyjnić przekaz marketingowy.
Stwórz bazę adresów
E-mail marketing będzie skuteczny jedynie wtedy, gdy dotrze do odpowiedniego odbiorcy. Nie ma sensu wystosowywać wiadomości do wszystkich licząc na to, że być może skusi ich nasza oferta. Nikt z nas nie lubi spamu, a co rusz pojawiające się niechciane wiadomości w skrzynce pocztowej mogą jedynie zdenerwować.
Mówią, że najlepsze i najbardziej wartościowe bazy „tworzą się same”. A wszystko to za pośrednictwem newslettera, który warto posiadać. Jeśli do naszego newslettera zapisze się nowy odbiorca, znaczy to dla nas tyle, że widzi on w swoim działaniu jakiś cel. Chce otrzymywać od nas powiadomienia i informacje o nowościach w naszej ofercie. Zachętą do zapisania się do newslettera może być kod rabatowy na pierwsze zakupy lub ekskluzywne oferty, które w przyszłości będą trafiać na skrzynkę subskrybenta.
Zachęć i komunikuj się
Odbiorca, który zdecydował się zapisać do newslettera, ma dostęp do indywidualnych treści, zniżek, kodów rabatowych czy też poradników. Twoim zadaniem jest w jasny i prosty sposób zakomunikować odbiorcom, co zyskają dzięki zapisaniu się na naszą listę. Nie da się ukryć, że ludzie zazwyczaj robią to dla własnych korzyści. Mało kto udostępni nam swój adres e-mail, jeśli nie ma w tym interesu.
Stworzyłeś bazę adresów, z których będziesz mógł korzystać? Nie pozostaje Ci nic innego, jak dopasować sposób komunikacji do swoich odbiorców. Będziesz musiał przyłożyć dużą wagę do dobieranych zdjęć i treści, które będą trafiać na ich skrzynki. Każdy e-mail powinien zachęcać do interakcji, a także zamieszczać CTA, które będzie jasne i widoczne. Dodatkowo miej na uwadze, że raz pozyskanego odbiorcę w każdej chwili możesz stracić, jeśli zrezygnuje on z subskrypcji newslettera.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Sztuczna inteligencja wyeliminuje cię z rynku pracy? Sprawdź, czy nie jesteś na liście
|
|
|
|
|
|