Telemarketing i handel telefoniczny przypominają trochę sztukę podrywu, bo tak w jednym, jak i w drugim wypadku sporo zależy od statystyki. Oczywiście są „podrywacze” lepsi i gorsi – ci pierwsi mają większą skuteczność, ponieważ wiedzą, że... magiczne techniki nie działają!
reklama
Produkty to tylko dodatek – jeśli zrobisz należyty użytek z tej wiedzy, przez telefon będziesz w stanie osiągnąć praktycznie wszystko, a do tego czeka Cię naprawdę niezła frajda. Ale do rzeczy – z poradnika Artura Affeka dowiesz się m.in.:
W sprzedaży wcale nie chodzi o to, aby sprzedać, ale o to, by klient chciał kupić – w czym tkwi subtelna różnica? Dowiesz się tego właśnie z lektury „Dzwonisz, sprzedajesz”. Nauczysz się to osiągać i poznasz sposoby wywoływania pożądanych stanów emocjonalnych u rozmówcy.
Affek przekonuje, że każda wypowiedź składa się w istocie z dwóch warstw – tak więc zapewnianie przez klienta, że czegoś „nie potrzebuje”, rzadko oznacza, że naprawdę czegoś nie potrzebuje. W wielu wypadkach jego prawdziwy przekaz brzmi: „A co ja z tego będę miał?”. Właśnie dzięki temu e-bookowi nauczysz się wychwytywać RZECZYWISTE oczekiwania klienta!
Poznasz moc nastawienia – zarówno własnego, jak i rozmówcy. Odkryjesz też, że zły nastrój klienta wcale nie przekreśla Twoich szans na dopięcie umowy sprzedaży, przeciwnie – stan emocjonalny to coś, co (o ile ma się odpowiednie umiejętności) łatwo modyfikować. Nauczysz się tego z „Dzwonisz, sprzedajesz”.
Co ciekawe, chociaż mało osób zdaje sobie z tego sprawę, przez telefon „widać” człowieka. Nie na darmo mówi się przecież: „Uśmiechaj się, a Twój rozmówca to zauważy”. Z tej publikacji dowiesz się, jak „wyglądać” dobrze przez telefon, nauczysz się także, jak sprawić pozytywne pierwsze wrażenie i co się za tym wszystkim kryje.
Podobnie jak nietoperze wykorzystują proces echolokacji do ustalenia przeszkód na swojej drodze, tak i wytrawny sprzedawca telefoniczny potrafi nakreślić całkiem wyraźny portret psychologiczny swego klienta za sprawą kilku celnych pytań – Artur Affek pokaże Ci, jak osiągnąć taki poziom zaawansowania i przeprowadzi Cię przez cały ten proces.
Podczas zawierania umów klienci mają liczne obiekcje, co – jak się wkrótce przekonasz – jest zjawiskiem najzupełniej naturalnym, a wręcz pozytywnym. Dzięki „Dzwonisz, sprzedajesz” poznasz większość z najczęściej spotykanych obiekcji klientów i zgłębisz techniki radzenia sobie z nimi w sposób profesjonalny i fachowy.
Z lektury „Dzwonisz, sprzedajesz” dowiesz się także, że nieważne, jak wspaniale wywiążesz się ze wszystkich etapów sprzedaży, jeśli zawiedziesz w tym jednym, ostatnim, jakim jest zamknięcie sprzedaży, cały Twój wysiłek pójdzie na marne. Żeby do tego nie dopuścić, Artur Affek zapozna Cię ze skutecznymi, a co najważniejsze, sprawdzonymi metodami dopinania umów. Z tą wiedzą praca stanie się wreszcie przyjemnością.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|