Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Obecnie coraz więcej ludzi dokonuje świadomych i rozważnych zakupów, bacznie przyglądając się składom produktów przed włożeniem ich do koszyka. Najistotniejsze informacje dla klienta umieszczane są na etykiecie. Do niedawna pełniła ona funkcję ściśle informacyjną, dziś stanowi nawet skuteczny element strategii promocyjnej marki. Jakie funkcje spełnia etykieta na produkcie?

Przede wszystkim: informować

Wypuszczenie w obieg produktów producenta uwarunkowane jest uprzednim oznakowaniem towaru. W wielu sektorach branży handlowej poszczególne informacje umieszczone na etykiecie powinny być zgodne z unijnymi normami prawa. Za niestosowanie się do wymogów skutkuje nałożeniem kary na producenta i wycofaniem produktu ze sprzedaży.

Podstawową i najważniejszą funkcją etykiety jest przekazanie istotnych informacji dla konsumenta. Na opakowaniu powinna znaleźć się między innymi data trwałości lub data przydatności do spożycia produktu, dane producenta wraz z adresem, numer partii, przeznaczenie i dokładny skład. To tych ostatnich w szczególności poszukują klienci, zwracając coraz większą uwagę na to, co trafia do sklepowego koszyka. Podawanie rzetelnych informacji to wymóg podyktowany troską o bezpieczeństwo i zdrowie kupujących.

Marketing na etykiecie

Etykieta produktowa już dawno przestała spełniać funkcję wyłącznie informacyjną. Niewielkich rozmiarów naklejka stanowi świetny nośnik reklamowy, z czego chętnie korzystają marki. W treści etykiety coraz częściej znajduje się zatem firmowy logotyp, a całość zachęca do zakupu efektowną grafiką, żywymi kolorami czy pomysłowym projektem. Dzięki temu spośród wielu produktów wypełniających sklepowe półki można z łatwością zlokalizować swój ulubiony asortyment. Etykiety są dziś nieodłącznym elementem strategii promocyjnej, na który zwracają uwagę klienci. Dobrze zaprojektowana etykieta w połączeniu z atrakcyjnym opakowaniem skutecznie zwiększa sprzedaż danego produktu.

Etykieta zachętą do zakupu

Etykiety dawno już przestały być jedynie uzupełnieniem opakowania. Dziś coraz większą uwagę stawia się na dobry projekt i estetyczne wykonanie. Chcąc umieścić na swoim produkcie wysokiej klasy nalepkę, warto postawić na współpracę z fachowcami. Kompleksowe usługi w tej dziedzinie oferuje drukarnia etykiet Etyfol.pl. Współczesne możliwości drukowania przekładają się na szeroką ofertę usług, dając zamawiającym konkretny i zgodny z oczekiwaniami efekt.

W ofercie drukarni znajdują się przede wszystkim etykiety dedykowane produktom z branży spożywczej oraz kosmetycznej, a także sprzętom z działu RTV i AGD. Jeśli punkt wyposażony jest w specjalistyczne urządzenia, bez problemu można zlecić też wydruk etykiet foliowych, logistycznych i atramentowych, etykiet ostrzegawczych oraz tych, które stosuje się w branży BHP. Współpraca z drukarnią odbywa się w kilku etapach, rozpoczynając się projektem i akceptacją, a kończąc na druku elementów. Prace można wykonać różną technologią druku. Najczęściej spotykane to druk offsetowy, cyfrowy oraz fleksograficzny.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag nolstag etykietytag drukarnia