Reklam w sieci nie sposób uniknąć, gdyż często są rekompensatą dla wydawców za darmowe udostępnianie treści. Czasem jednak ich ilość może przyprawiać o zawroty głowy.
reklama
Jak wspominaliśmy niedawno, choć reklamy mają podlegać coraz większej kontroli, z respektowaniem ograniczeń bywa bardzo różnie.
Jak donosi Associated Press, firma Mediacom Communications zajmująca się między innymi dostarczaniem internetu, postanowiła wyświetlać swoim użytkownikom dodatkowe reklamy. Warto dodać, że z usług telekomunikacyjnych tej korporacji korzysta około 800 tysięcy użytkowników.
Użytkownicy zauważyli, że na witrynach takich, jak Apple.com bądź stronie głównej Google, gdzie zwykle nie można było doświadczyć reklam, teraz pojawiły się banery promujące usługi telekomunikacyjne Mediacom. Z drugiej strony, są one widoczne wyłącznie dla garstki użytkowników, więc możliwe, że dostawca tylko testuje nowe formy promocji.
Jak donosi Yahoo, na oficjalnym forum usługi jeden z użytkowników wypowiada się, iż przedstawiciel firmy powiedział mu, że sprawa jest wciąż badana. Pomimo obecnie niewielkiej skali zjawiska internauci są oburzeni działaniami firmy.
Prawdopodobnie z takiego kroku nie będą zadowoleni także właściciele stron, do których doklejono reklamy. Równie dobrze oni sami mogliby to przecież zrobić, zarabiając na tym dodatkowe pieniądze.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|