Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Przedsiębiorcy mają obecnie do dyspozycji szereg narzędzi marketingowych i kładą duży nacisk na marketing internetowy. Jest to bez wątpienia istotna gałąź reklamy. Niemniej zawsze warto połączyć te działania z tradycyjnymi nośnikami reklamy. Opowiemy o nich w naszym artykule.
Tradycyjne nośniki reklamowe to nie tylko ulotki, broszury czy wizytówki. To również takie akcesoria, jak: długopisy reklamowe, ołówki, zakreślacze, breloczki, torby z nadrukami, koszulki, kubki i wiele innych. Przygotowując skuteczną strategię marketingową, warto zwrócić uwagę na takie gadżety reklamowe. W swojej ofercie ma je producent długopisów reklamowych.
Jak wspomnieliśmy – dużą rolę odgrywa dziś marketing internetowy. Jednakże nasze życie wciąż toczy się również w realnej rzeczywistości. Najlepszym sposobem jest łączenie kilku elementów podczas kampanii marketingowej. Social media marketing, e-mail marketing, PR SEO marketing – wszystko to są niezwykle ważne komponenty każdej kampanii. Niemniej warto docierać do klientów również drogą tradycyjną.
Długopis to po prostu przydatny przedmiot, który lubimy mieć zawsze przy sobie. Nigdy nie wiadomo, kiedy będzie konieczne zapisanie ważnej informacji czy złożenie podpisu. Jest to zatem przedmiot codziennego użytku, dzięki czemu staje się skutecznym nośnikiem reklamy.
Na obudowie takiego długopisu umieszcza się logo firmy i opcjonalnie jakieś krótkie hasło reklamowe. Akcesoria można dostarczać klientom na różne sposoby – podczas zakupów stacjonarnych, ale także dołączając je do zamówień online. Można je wręczać podczas targów, jak też przy okazji różnych eventów.
Dostępnych jest kilka rodzajów długopisów (plastikowe czy metalowe). Bez wątpienia warto zwrócić uwagę na długopisy ekologiczne z logo. Wiele osób zwraca baczną uwagę na kwestię ekologii i ochrony środowiska. W ostatnim czasie gadżety ekologiczne (papierowe, bambusowe, z włókien słomy pszenicznej itd.) cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Takie długopisy nie muszą być wcale nudne; dostępne są również kolorowe długopisy. Mile widziane są również długopisy z dodatkowymi funkcjami, na przykład ze wskaźnikiem laserowym lub długopisy touch pen (do obsługi ekranów dotykowych). Dobrym pomysłem jest dołączanie do długopisu estetycznego etui. Umieszczony w takim etui długopis reklamowy kojarzy się z profesjonalizmem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|