Jednorazowe, szybko psujące się długopisy plastikowe nie będą zbyt dobrym pomysłem na skuteczną reklamę firmy. Aby zbudować jej pozytywny wizerunek, warto postawić na gadżety wysokiej jakości, również wpisujące się w modny teraz eko trend. Strzałem w dziesiątkę mogą być wtedy długopisy drewniane!
Długopisy zaliczane są do najpopularniejszych gadżetów firmowych i zamawiane są one przez przedsiębiorców bardzo często. Przeznaczone mogą być wtedy dla pracowników, ale również rozdawane są klientom, kontrahentom, na przykład udostępnione są w siedzibie firmy, dodawane są do zamówień, materiałów szkoleniowych, konferencyjnych czy upominków.
Dobierając długopisy dla firmy, warto wziąć wtedy pod uwagę długopisy drewniane, które powstają z wykorzystaniem drewna. Do ich przygotowania wykorzystuje się często drewno drzew iglastych, ale też bambus.
Takie długopisy wykończone z użyciem drewna mają wiele zalet, między innymi ograniczają one zużycie plastiku, więc są bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego. Również ze względu na swój wygląd przyciągają one uwagę i mogą być skuteczniejszą formą reklamy. Ponadto są one wygodne w używaniu ze względu na drewniane elementy.
Producenci gadżetów reklamowych mogą obecnie zaoferować długopisy drewniane w wielu wariantach do wyboru, więc przedsiębiorca może wtedy dobrać takie, które będą odpowiadały jego oczekiwaniom i budżetowi.
Warto przede wszystkim skupić się na wysokiej jakości długopisach, na przykład metalowych z drewnianą obudową, które są cięższe, trwalsze, można wymieniać w nich wkłady i wygodnie zaczepić je dzięki zaczepowi.
Również bardzo dobrym wyborem mogą być zestawy składające się z drewnianych artykułów piśmienniczych, na przykład z długopisu, ołówka automatycznego, pióra, które wykończone są drewnem. Takie zestawy pakowane są w eleganckie etui, więc wspaniale nadają się one na prezent.
Można również spotkać się z innymi modelami drewnianych długopisów, na przykład z profilowanymi uchwytami.
Aby długopisy drewniane mogły skutecznie służyć jako metoda reklamy firmy, są one poddawane procesowi personalizacji. Również określany jest on jako znakowanie, ponieważ umieszcza się wtedy na nim znaki – napisy, ale też grafiki jak logo firmy.
Personalizacja długopisów drewnianych najczęściej odbywa się metodą grawerowania laserowego. Dzięki niej powstaje bardzo trwałe i estetyczne znakowanie, które nie ściera się w trakcie użytkowania.
Fot. Pixabay. Źródło: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|