W lutym na polskim Facebooku królowały Demotywatory oraz KWEJK, którym nieustannie przybywa fanów. W ubiegłym miesiącu liczba "lajków" na obu profilach przekroczyła 200 tysięcy, co w ciągu jednego miesiąca nie udało się wcześniej żadnemu innemu fanpage'owi – wynika z danych Fanpage Trendera za luty 2012.
reklama
Pierwsza piątka rankingu profili komercyjnych i jednocześnie wszystkich polskich profili na Facebooku ze względu na liczbę fanów wciąż jest bez zmian. Tworzą ją kolejno: Demotywatory, KWEJK, Kuba-Wojewódzki, Allegro oraz Serce i Rozum. Aby obecnie znaleźć się w pierwszej piątce najpopularniejszych fanpage'ów, trzeba zadbać, by liczba fanów przekroczyła 700 tys.
Największy nominalny przyrost liczby fanów zaliczyły strony z pierwszej piątki największych fanpage'ów: Demotywatory oraz Serce i Rozum. Fani chętnie dołączali również do fanpage'ów sieci Orange i Plus. Mimo że żaden z piątki największych fanpage'ów nie odnotował procentowo dwucyfrowego wzrostu, wzrosty te wyrażone w prostej liczbie fanów wciąż imponują - jest to kilkadziesiąt tysięcy nowych fanów w zaledwie jeden miesiąc.
Fanpage Doroty Zawadzkiej cały czas utrzymuje fanów na dużym poziomie zaangażowania. Równie dobrze wypadają Stylowebutki.pl, które zdobywają tysiące lajków częstym postowaniem oraz konkursem, w którym kupony na zakupy wygrywa ten, kto zaprosi największą liczbę znajomych.
Serce i Rozum angażuje fanów zabawnymi wpisami i obrazkami. Pokazuje przy tym, jak bić rekordy "lajków" prostym pytaniem - "Kto chciałby wygrać nasze maskotki paluszek do góry" (18732 lajków).
Najwyższą względną interaktywnością (niezależną od liczby fanów) cieszą się strony: Star-Typ Sport, Real Madrid, Jedynka, Legioniści.com oraz UrbanFlavours. Rekordowy post niemniej należy do administratorów profilu Kwejk, którzy w odpowiedzi na post "Co kryjesz pod CTRL + V? Wklej w komentarz zawartość schowka. Zobaczmy, co tam macie!" doczekał się 1787 "lajków" i prawie 10 tysięcy komentarzy, przy czym 68% z nich pochodziło od mężczyzn. Dla porównania na pytanie "Kto chciałby wygrać nasze maskotki paluszek do góry" w 70% odpowiedziały kobiety.
Fanpage Trends to cykliczne raporty na temat najpopularniejszych polskojęzycznych stron na Facebooku publikowane na początku każdego miesiąca. Szczegółowy raport Fanpage Trends za luty 2012 - z aktualnymi rankingami stron markowych z podziałem na 29 kategorii (m.in. alkohole, banki, muzyka, samochody, telekomunikacja, zakupy grupowe) - można pobrać bezpłatnie ze strony Fanpage Trender: www.fanpagetrender.com/pl/fanpage-trends
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|