Netbook Inspiron Duo sprytnie schowany w tablecie był prezentowany przez Della we wrześniu ubiegłego roku. Urządzenie to wchodzi teraz na rynek. Przełączanie między trybami tablet/laptop jest proste i zajmuje sekundę.
reklama
O ciekawym połączeniu netbooka i tabletu od Della pisaliśmy w DI we wrześniu. Dell pokazał wówczas tablet, który użytkownik może rozłożyć, podobnie jak otwiera się książkę. W środku znajduje się klawiatura. Ekran można odwrócić w stronę użytkownika, gdyż w ramce ma on możliwość obracania się wokół własnej osi. Film pod tym tekstem pokazuje tę przemianę.
W trybie tabletu Inspiron duo sprawdza się jako urządzenie służące do rozrywki. Oprogramowanie duo Stage pozwala swobodnie korzystać z zasobów muzycznych i filmowych komputera, grać czy korzystać z internetu. 10,1-calowy ekran HD nadaje się również do oglądania filmów.
Po odwróceniu ekranu do środka komputera i otworzeniu obudowy możemy użyć w pełni funkcjonalnej klawiatury, która przydaje się przy pisaniu e-maili, korzystaniu z edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego czy tworzeniu prezentacji. Urządzenie ma wbudowaną kamerę internetową, zintegrowane Wi-Fi oraz dodatkowe możliwości wyposażenia komputera w łączność Bluetooth czy modem 3G.
Dell proponuje dodatkowo stację dokującą Inspiron duo Audio Station z wbudowanym czytnikiem kart pamięci, głośnikami JBL, dwoma portami USB 2.0, portem Ethernet oraz ładowarką. Po podłączeniu do stacji, oprócz ładowania baterii, Inspiron duo może pełnić funkcję budzika, elektronicznej ramki na zdjęcia czy odtwarzacza muzyki.
Inspiron duo, wraz z systemem operacyjnym Windows 7 Home Premium oraz dwurdzeniowym procesorem i dyskiem 250 GB, jest dostępny w cenie od 1999 PLN (z VAT i kosztem dostawy). W sprzedaży będzie również dostępna dedykowana stacja dokująca.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|