Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Czy warto wybierać animacje do filmów biznesowych?

16-08-2022, 09:20

Ruchome obrazy w wersji 2D to niezawodny sposób na przedstawienie firmy, zaprezentowanie nowej kampanii czy po prostu realizację innych celów. Coraz częściej stosowane są animacje o dopasowanej kresce, które dają tak wiele możliwości, a do tego skutecznie likwidują ograniczenia.

Czy warto wybierać animacje do filmów biznesowych?

5 zalet animacji w filmach biznesowych

Pokazuje więcej niż tradycyjny film

Czy wiesz, dlaczego chętnie są wybierane animacje do filmów? Przede wszystkim ma to związek z łatwością przekazywania informacji. Bez problemu zaprezentujesz nawet trudne do zrozumienia treści, branżowe określenia czy po prostu wyjaśnisz, jak działa proces produkcji i przedstawisz wykorzystane technologie. Przy pomocy tradycyjnego filmu trudno jest zaprezentować, jak funkcjonuje dana maszyna w taki sposób, żeby obraz był atrakcyjny dla widza. Dlatego dużo lepszym rozwiązaniem jest animacja 2D.

Wyróżnia na tle konkurencji

Ciągle niewiele firm z różnych branż inwestuje w atrakcyjne i czytelne materiały promocyjne lub filmy instruktażowe. Dlatego zyskasz sporą przewagę nad tymi przedsiębiorstwami, jeśli zdecydujesz się na udostępnienie atrakcyjnego filmu animowanego. Dzięki temu nie tylko dotrzesz do większej liczby odbiorców i zrealizujesz założone cele, ale przede wszystkim istotną częścią swojej branży. Z pewnością staniesz się wtedy jednym z liderów w skutecznej promocji.

Pozwala zbudować trwałą relację z odbiorcami

Animacje do filmów, jeśli tylko są przemyślane i realizują konkretny cel, to mogą skutecznie zbudować relację z odbiorcami. W ten sposób nie tylko staną się bardziej lojalni, ale też będą wdzięczni za atrakcyjny sposób przekazywania informacji. Dzięki temu to właśnie u Ciebie będą szukali odpowiedzi, a do tego na dłużej pozostaniesz w ich pamięci. Wtedy z pewnością to właśnie u Ciebie będą szukali konkretnych produktów czy usług.

Dba o komfort pracowników

Twoi pracownicy nie są chętni do pokazywania swoich twarzy w firmach instruktażowych, korporacyjnych czy produktowych? Wiele osób odczuwa dyskomfort w tego typu sytuacjach bądź po prostu nie wyraża zgody na udostępnianie swojego wizerunku i nie chce zabierać głosu w filmie. Poza tym w niektórych przedsiębiorstwach częściej dochodzi do rotacji pracowników. W takiej sytuacji animacja jest dużo lepszym rozwiązaniem, a do tego wyróżnia się większą uniwersalnością. Wtedy nie musisz przejmować się tym, że filmik z czasem będzie zdezaktualizowany.

Animacja jest ponadczasowa

Warto większą uwagę zwrócić na ponadczasowy charakter animowanych filmów biznesowych. W końcu brak wykorzystania konkretnego wizerunku sprawia, że obraz będzie aktualny przez długi czas. Zwróć również uwagę na uniwersalny charakter animacji – po prostu zaprezentowanie informacji w ten sposób jest łatwe do przyswojenia i zrozumiałe dla każdego bez względu na język, obszar kulturowy itp. To ogromna zaleta dla firm o charakterze globalnym. Wtedy zyskasz materiał promocyjny odpowiedni dla wszystkich rynków. Dzięki temu nie musisz ponosić kolejnych inwestycji, tylko skorzystasz z jednego filmu dopasowanego do wszystkich odbiorców.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag filmy biznesowetag filmy