Gdybyśmy w tej chwili rozejrzeli się dookoła, istnieje spore prawdopodobieństwo, że w pobliżu znajduje się jakiś gadżet reklamowy. Gratis, który przypomina ze skorzystania z usług czy produktu danej firmy. Czy taka reklama jest skuteczna?
1. Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla firm
2. Jakie gadżety najbardziej zapadają w pamięci?
Pomimo spotów reklamowych, banerów i billboardów, gadżety reklamowe dla firm nadal są jedną z najpopularniejszych form promocji marki na świecie. Na co dzień wielu z nas korzysta z kubka z logo telewizji satelitarnej, długopisu z nazwą banku czy teczki ozdobionej logotypem operatora komórkowego. I choć często nie zwracamy na to szczególnej uwagi, badania udowadniają, że gadżety reklamowe przynoszą wiele korzyści.
Gratisy, z którymi wychodzimy z banku czy salonu telefonii komórkowej raczej nie są zbyt kosztowne. Chodzi przede wszystkim o utrwalenie wizerunku marki, a także zachowanie pozytywnych odczuć w związku z daną firmą. Dlatego do najpopularniejszych gadżetów należą długopisy, teczki na dokumenty, kalendarze oraz breloki do kluczy. Jednak klienci stają się z czasem coraz bardziej wymagający, zwłaszcza jeśli wydają w danym miejscu sporo pieniędzy, np. kupując nowy samochód. Dlatego coraz częściej gadżety reklamowe stanowią również pendrive'y, kubki czy parasolki. W modzie są też obecnie torby eko oraz plecaki wykonane z materiałów odzyskanych np. ze zużytych billboardów. Wszystko oczywiście okraszone logotypem danej marki.
Z wielu badań dotyczących wszechobecnych w naszym życiu gratisów wynika, że gadżet reklamowy musi być przede wszystkim praktyczny. Dlatego tak dobrze sprawdzają się w roli gratisów kalendarze firmowe. Obdarowany klient korzysta z nich cały rok, nieustannie mając kontakt z marką. Podobnie jest w przypadku wspomnianych parasoli, gdyż tego typu gadżet jest nie tylko użyteczny, ale także wiąże się z ochroną przed nieprzyjemnym deszczem lub intensywnym słońcem. Na pozytywny wizerunek marki wpływają też ekologiczne gadżety reklamowe dla firm. Klient nie tylko zyskuje przydatny gratis, ale też utożsamia markę z działaniami na rzecz ochrony środowiska. Miłych wrażeń dostarcza również odzież, najczęściej w postaci koszulki lub bluzy, ale też drobniejszych elementów, jak smycz, czapka czy szal. Kiedy firma prosperuje przede wszystkim w modelu biznesowym B2B (współpraca firma-firma), doceniane są zwłaszcza gadżety biurowe. Należą do nich notesy, aktówki, zegary czy artykuły papiernicze, jak linijka czy wspomniany na początku długopis.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|