Czy warto inwestować w gadżety reklamowe dla firm?

04-02-2020, 07:40

Gdybyśmy w tej chwili rozejrzeli się dookoła, istnieje spore prawdopodobieństwo, że w pobliżu znajduje się jakiś gadżet reklamowy. Gratis, który przypomina ze skorzystania z usług czy produktu danej firmy. Czy taka reklama jest skuteczna?

1. Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla firm

2. Jakie gadżety najbardziej zapadają w pamięci?

gadżety reklamowe

Pomimo spotów reklamowych, banerów i billboardów, gadżety reklamowe dla firm nadal są jedną z najpopularniejszych form promocji marki na świecie. Na co dzień wielu z nas korzysta z kubka z logo telewizji satelitarnej, długopisu z nazwą banku czy teczki ozdobionej logotypem operatora komórkowego. I choć często nie zwracamy na to szczególnej uwagi, badania udowadniają, że gadżety reklamowe przynoszą wiele korzyści.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla firm

Gratisy, z którymi wychodzimy z banku czy salonu telefonii komórkowej raczej nie są zbyt kosztowne. Chodzi przede wszystkim o utrwalenie wizerunku marki, a także zachowanie pozytywnych odczuć w związku z daną firmą. Dlatego do najpopularniejszych gadżetów należą długopisy, teczki na dokumenty, kalendarze oraz breloki do kluczy. Jednak klienci stają się z czasem coraz bardziej wymagający, zwłaszcza jeśli wydają w danym miejscu sporo pieniędzy, np. kupując nowy samochód. Dlatego coraz częściej gadżety reklamowe stanowią również pendrive'y, kubki czy parasolki. W modzie są też obecnie torby eko oraz plecaki wykonane z materiałów odzyskanych np. ze zużytych billboardów. Wszystko oczywiście okraszone logotypem danej marki.

Jakie gadżety najbardziej zapadają w pamięci?

Z wielu badań dotyczących wszechobecnych w naszym życiu gratisów wynika, że gadżet reklamowy musi być przede wszystkim praktyczny. Dlatego tak dobrze sprawdzają się w roli gratisów kalendarze firmowe. Obdarowany klient korzysta z nich cały rok, nieustannie mając kontakt z marką. Podobnie jest w przypadku wspomnianych parasoli, gdyż tego typu gadżet jest nie tylko użyteczny, ale także wiąże się z ochroną przed nieprzyjemnym deszczem lub intensywnym słońcem. Na pozytywny wizerunek marki wpływają też ekologiczne gadżety reklamowe dla firm. Klient nie tylko zyskuje przydatny gratis, ale też utożsamia markę z działaniami na rzecz ochrony środowiska. Miłych wrażeń dostarcza również odzież, najczęściej w postaci koszulki lub bluzy, ale też drobniejszych elementów, jak smycz, czapka czy szal. Kiedy firma prosperuje przede wszystkim w modelu biznesowym B2B (współpraca firma-firma), doceniane są zwłaszcza gadżety biurowe. Należą do nich notesy, aktówki, zegary czy artykuły papiernicze, jak linijka czy wspomniany na początku długopis.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl


Tematy pokrewne:  

tag gadżety reklamowe
To warto przeczytać



fot. elenabsl




fot. ink drop




RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne: