Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Cyfrowe dobra zyskały w te święta najwięcej

25-12-2011, 11:07

Zainteresowanie muzyką, materiałami wideo oraz e-bookami było nawet o 30% większe niż rok temu - poinformowała firma badawcza comScore.

W przyszłości największymi beneficjentami większego zainteresowania treścią mogą być dostawcy własnych urządzeń, jak Apple czy Amazon. Szczególnie ta ostatnia firma zdaje się mocno wierzyć w tego typu model zarabiania.

Czytaj także: Amazon sprzedaje ponad milion czytników w tydzień

Amerykański gigant handlu internetowego niemal dosłownie zalewa rynek swoimi tanimi tabletami Kindle Fire dostępnymi za zaledwie 199 dolarów, a także czytnikami e-booków, również w bardzo atrakcyjnych cenach. Stanowisko firmy dotyczące jej produktów jest jasne: sprzęt ma być tak tani, by mógł sobie na niego pozwolić każdy.

Biorąc pod uwagę wzrost zainteresowania cyfrowymi dobrami w tym sezonie świątecznym niemal o 30%, przyszłe wyniki informatycznych gigantów mogą być w dużej mierze uzależnione nie od sprzedaży samych sprzętów, ale tego, co będą mogli przeglądać na nich użytkownicy.

Jak zauważa comScore, ostatni tak duży wzrost zainteresowania cyfrowymi treściami odnotowano w 2006 roku, gdy urządzenia przenośne z dużymi ekranami dopiero raczkowały, a liderem w sprzedaży cyfrowych treści był muzyczny sklep firmy Apple. Prawdziwy wzrost nadejdzie w związku z e-bookami - prognozuje Andrew Lipsman z comScore.

Czytaj także: Akcje Amazonu szybko tracą na wartości


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR