Amerykański gigant sprzedaży internetowej poinformował o ogromnym zainteresowaniu ze strony użytkowników nowymi czytnikami Kindle.
Największy na świecie sprzedawca detaliczny działający w sieci dostarczał w ostatnich trzech tygodniach średnio milion czytników tygodniowo. Do tej pory firma ani razu nie chwaliła się takimi liczbami.
- Nigdy nie mówili o swoich wynikach - zauważył analityk Brian Blair. - Z pewnością jest to niemały rekord, skoro zdecydowali się na taki krok. Zdaniem obserwatorów rynku może to być element walki wizerunkowej z firmą Apple, która jest zdecydowanym liderem na rynku tabletów.
Firma poinformowała również, że także popularność tabletu Kindle Fire rosła sukcesywnie w trzech ostatnich tygodniach. Urządzenie wyróżnia się na tle konkurentów niezwykle niską ceną (199 dolarów) i zostało zaprezentowane zaledwie 11 tygodni temu. Tablet z Androidem wyposażony jest w 7-calowy ekran, nieco mniejszy niż ten znany z iPada.
Jak informowaliśmy niedawno, choć sprzedaż urządzeń Amazona jest bardzo dobra, ze względu na ich niskie ceny nie zawsze przekłada się to na zyski firmy. W sukces amerykańskiej korporacji ostatnio powątpiewają również inwestorzy, którzy wyprzedają akcje firmy z obawy o straty, jakie może przynieść walka o rynek tabletów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|