Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kindle Fire nieodpowiedni dla dzieci?

12-12-2011, 18:01

Urządzenie ma być zbyt słabo dostosowane do młodych użytkowników, którzy z jego pomocą mogą na przykład dokonywać dużych zakupów.

robot sprzątający

reklama


Jak zauważa agencja Reuters, Kindle Fire często kupowany jest ostatnio jako prezent dla dzieci. Stosunkowo niska cena tabletu zachęca rodziców do wypróbowania elektronicznej "zabawki".

Czytaj także: Kindle Touch również złamany (wideo)

Niektórym jednak nie podoba się zbyt prosty sposób kupowania nowych treści oraz przedmiotów z poziomu tabletu. Również w przypadku jego zgubienia zakupy z Kindle Fire'a na nasze dane będzie mógł dokonywać przypadkowy znalazca.

Tablet Kindle Fire już po zakupieniu trafia do klienta wyposażony w informacje na jego temat (te, które podaliśmy podczas zamawiania). Pozwala to na dokonywanie zakupów w trybie tzw. jednego kliknięcia. W praktyce oznacza to, że może ich dokonać każda osoba trzymająca w ręku urządzenie, bez konieczności podawania dodatkowego hasła.

Amazon broni się, stwierdzając, że zamówienia można anulować z poziomu e-maila, który otrzymujemy na elektroniczną skrzynkę pocztową podczas każdych zakupów. Klienci zapewniają nas o tym, że kochają Kindle Fire'a za to, że gdy trafia w ich ręce, jest już gotowy do pracy - czytamy w oświadczeniu Amazona.

Amerykański gigant handlu internetowego zapewnił również, że już teraz oferuje użytkownikom rozwiązania umożliwiające kontrolę rodzicielską. Jak dodatkowo poinformowano, dodatkowe funkcje tego typu pojawią się już wkrótce. Warto przypomnieć, że od niedawna na tablecie Kindle Fire można wgrać również nieoficjalną wersję najnowszego Androida 4.0.

Czytaj także: Wkrótce aktualizacja oprogramowania dla tabletu Kindle Fire


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Amazon, Reuters