Nachalnych wyskakujących banerów w Internecie jest mnóstwo. Kiedy pojawia się na ekranie już kolejny, nasza irytacja zaczyna się sukcesywnie zwiększać. Taka reklama w większości przypadków przynosi efekt całkowicie odwrotny do zamierzonego. Być może zwraca naszą uwagę, ale wywołuje u nas negatywne emocje. Inaczej jest przy content marketingu…
Musisz zrobić dobre pierwsze wrażenie
Marketing treści, czyli polskie znaczenie znanej strategii Content marketing. Pojęcie już samo w sobie wskazuje na to, co właściwie stoi w centrum tej metody promowania swojej firmy, siebie i swoich produktów. To treść jest tutaj kluczowa – wartościowa, interesująca i inspirująca.
Budowanie marki na fundamentach zaufania klientów jest najlepszą drogą do nawiązywania długofalowych relacji. Odbiorca oczekuje obecnie od firm czegoś więcej, niż tylko produktu wysokiej jakości w atrakcyjnie niskiej cenie. Rosnąca konkurencja sprawia, iż klienci stają się ostrożniejsi i zdecydowanie mniej ufni w stosunku do firm. Niemożliwe jest przecież, aby każda z nich mogła zaoferować im to, czego szukają.
Dlatego zanim podejmą oni decyzję, starają się poznać swojego przyszłego usługodawcę, czyli „prześledzić” jego osiągnięcia, doświadczenie, wiedzę i profesjonalizm. Skoro ma dużo do powiedzenia na temat tego, co robi, a dodatkowo jest to ciekawie ubrane w słowa, to znaczy, że sprzedawca nie tylko sprzedaje, ale doskonale zna się na tym, co robi.
Sprzedawać słowem
Klient ocenia nas po tym, w jaki sposób się prezentujemy, jak potrafimy sprzedać siebie oraz swoje produkty czy też usługi. Strona internetowa jest dla niego pewnego rodzaju odzwierciedleniem tego, co możemy mu zaproponować, dlatego już pierwsze kilka sekund pobytu na stronie są dla niego kluczowe.
Przeczytaj więcej o content marketingu na blogu Think Kong
Treści, jakie są na niej zamieszczone, nie powinny być przypadkowe, muszą być czymś wartościowym, co pozwoli odbiorcom spojrzeć na firmę w kontekście ludzi godnych zaufania. Marketing treści to nie tylko interesujące artykuły, poradniki ale również newslettery i e-booki. To wszystko to, co znajduje się na stronie – opisy produktów, prezentacja firmy i jej usług. W e-commerce sprzedajemy słowem, czyli przekonujemy do siebie klienta swoją ekspercką wiedzą.
Z tego powodu wiele agencji marketingowych, takich jak np. Think Kong, zajmuje się tworzeniem treści na strony www, poradników i artykułów. Dzięki nim wiele firm osiąga większe zyski ze sprzedaży i pozyskuje tym samym znacznie większą ilość klientów. To prosty sposób, aby zrealizować zamierzone cele, dotrzeć do tej grupy docelowej, która stanowi grupę naszych potencjalnych klientów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|