Sprzedaż w Internecie nigdy nie miała się tak dobrze, jak w ostatnich miesiącach. Coraz więcej firm przeniosło handel do Sieci, bo to właśnie w sklepach online obecnie dokonywanych jest najwięcej transakcji. Jeśli Ty również zastanawiałeś się nad przeniesieniem swojej działalności gospodarczej do wirtualnego świata, ale powstrzymywał Cię lęk przed stworzeniem sklepu internetowego, po prostu powierz to specjalistom.
Niedługo minie rok od pierwszego lockdownu wywołanego pandemią COVID-19. Choć dla większości gałęzi gospodarki był to wyjątkowo trudny czas, a wielu przedsiębiorców zostało zmuszonych do zamknięcia swoich firm, branża e-commerce przeżywa niespotykany do tej pory rozkwit. Sprawnie działający sklep internetowy nie tylko pozwoli naszej firmie przetrwać trudny czas, ale nawet zwiększyć zyski.
W czasie kiedy dostęp do sklepów stacjonarnych jest utrudniony, sklep internetowy to często nasza jedyna droga kontaktu z klientem. Niezależnie od tego, czy chcemy przenieść do Sieci naszą dotychczasową ofertę, czy ją rozszerzyć, sklep internetowy pozwoli nam nie stracić kontaktu z klientem. Możemy wciąż budować jego zaufanie do firmy i przywiązanie do marki. Pamiętajmy jednak, że projektowanie sklepów internetowych warto powierzyć specjalistom.
Niewątpliwą zaletą prowadzenia sklepu internetowego są relatywnie niskie koszty w porównaniu z prowadzeniem sklepu stacjonarnego. W przypadku e-sklepu nie ponosimy kosztów związanych z wynajmem lokalu, a te, jak wiadomo, są bardzo wysokie. Zaoszczędzamy też na pensjach dla personelu, ponieważ sklep internetowy może z powodzeniem prowadzić jedna osoba.
Ponadto sklep internetowy jest dostępny dla swoich klientów 24/h, 365 dni w roku. Wielu klientów rezygnuje z zakupów, kiedy nie może ich zrealizować w wybranych przez siebie godzinach czy dniach. Mając własny sklep internetowy nie musimy się martwić, że klient się rozmyśli, ponieważ jesteśmy dostępni z ofertą dla niego cały czas.
Sklep internetowy to integralna część strony www każdej firmy. Tak samo jak strona www, sklep internetowy powinien dobrze się prezentować i już na poziomie wizualnym odpowiadać gustom naszych potencjalnych klientów. Estetyka sklepu jest ważna szczególnie tam, gdzie zależy nam na spójności wizerunkowej.
Przejrzysty i prosty dla klienta w obsłudze sklep internetowy to jeden z podstawowych elementów, który rzutuje na zwiększenie współczynnika konwersji. Tworzenie sklepów internetowych (dolnośląskie posiada bardzo profesjonalne firmy działające w tym zakresie) to sztuka stworzenia miejsca w Sieci, które będzie przyjazne dla użytkowników, czyli czytelne i proste w obsłudze. Nie ma nic gorszego niż zniechęcenie potencjalnego klienta problemami z realizacją płatności czy zapełnieniem koszyka. W efekcie po takiej batalii ze sklepem internetowym klient zrezygnuje z dokończenia transakcji, a my tracimy zysk.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Raport Cyberbezpieczeństwo: Trendy 2021. Przed jakimi wyzwaniami stanie biznes?
|
|
|
|
|
|