Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Branża zoologiczna radzi sobie w Polsce coraz lepiej!

18-12-2015, 16:05

Jak pokazują statystyki, co 4 rodzina w naszym kraju ma zwierzątko. Niezależnie od tego, czy jest to pies, kot, królik czy papużka, każde z tych zwierząt potrzebuje odpowiedniego zaopatrzenia w postaci jedzenia, akcesoriów, artykułów do pielęgnacji i zabawek. Badania dowodzą, że właściciel potrafi wydać na swojego pupila znacznie więcej pieniędzy niż na swoje własne przyjemności. Skąd bierze się ten fenomen? Z miłości do zwierząt i chęci zapewnienia im jak najlepszych produktów, które powoli wchodzą na nasz rynek, zgodnie z zapotrzebowaniem konsumentów. Branża zoologiczna nie może więc być już utożsamiana z osiedlowym sklepikiem, w którym unosi się zapach zwietrzałej karmy w wielkich worach, której składu nie chcielibyśmy znać, lecz z prężnie rozwijającą się dziedziną przemysłu, która jeszcze bardziej indywidualnie podchodzi do potrzeb każdego klienta.

Ekskluzywne marki dla zwierząt

Dla nikogo nie będzie chyba zaskoczeniem fakt, że ludzie mają bzika na punkcie swoich zwierząt. Udowadniają to na każdym kroku, kupując im rzeczy, o jakich zwykłym śmiertelnikom nigdy by się nie śniło. I choć dla statystycznego Kowalskiego to czysta strata pieniędzy, dla ludzi zajmujących się produkcją tego typu luksusowych akcesoriów dla zwierząt to czysta żyła złota! Nic więc dziwnego, że jak grzyby po deszczu na całym świecie, ale również w Polsce, powstają firmy zajmujące się produkcją pozłacanych obroży wysadzanych drogocennymi kamieniami, projektanci ubrań dla zwierząt, psi fryzjerzy i styliści, a także osoby zajmujące się cateringiem dla zwierząt na zamówienie. Jest popyt – jest podaż.

Sklepy nastawione na potrzeby klienta

Czy jeszcze kilkanaście lat temu ktokolwiek zastanawiał się nad wystrojem sklepu dla zwierząt? Niekoniecznie. Liczyło się upchanie jak największej ilości towaru na jak najmniejszej przestrzeni. Dziś taka praktyka nie przeszłaby w tym środowisku! Każdy szanujący się sklep zoologiczny, taki jak np. https://www.naszezoo.pl, posiada nie tylko doskonale zaprojektowaną stronę internetową, przyjaźnie nastawioną do klienta, dysponuje bazą ekspertów, którzy gotowi są na udzielenie odpowiedzi na każde nurtujące pytanie, lecz również salon (nie sklep!), w którym Twój zwierzak ma się poczuć jak w domu. Piękne nowoczesne i przede wszystkim przestronne wnętrza, dobrze wyeksponowane produkty, sekcje tematyczne i co najważniejsze, możliwość spędzania tam czasu z pupilem, który nawet jeśli narozrabia, nie będzie mu to wypomniane.

Czy warto zainwestować w branżę zoologiczną?

Jeśli kochasz zwierzęta i czujesz, że w tej branży wciąż na Polskim rynku istnieje jakaś luka – bez najmniejszych oporów możesz w to zainwestować! Chociaż może się wydawać, że właściciele sklepów dla zwierząt i marek zajmujących się ich zaopatrzeniem zrobili już wszystko, co mogli, na pewno są takie rewiry zoologii, które są jeszcze nietknięte, albo wciąż traktowane po macoszemu. Wystarczy dobry, wyróżniający się pomysł, który podbije ten rynek, a sukces będziesz mieć w kieszeni. Pamiętaj jednak, że branża ta jest specyficzna i bardzo kapryśna, tylko ludzie z pasją mogą się w niej odnaleźć.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E