Google Plus stał się kolejną z platform społecznościowych objętych analizą i monitoringiem oferowanym przez Brand24.
Narzędzie monitoringu marki zbiera i analizuje informacje z sieci, zwracając szczególną uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych. Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych.
- Stworzenie dedykowanej obsługi dla znaczącej platformy społecznościowej, jaką staje się Google Plus, stanowi naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia. Mimo że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to dopiero po niedawnej premierze Google+ API mogliśmy wdrożyć dodatkowe mechanizmy pozwalające na błyskawiczny dostęp do podstawowych danych autora – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.
Google+ zyskuje na znaczeniu i w ciągu kilku miesięcy zdołał przekonać do siebie 50 mln użytkowników internetu, w szczególności tych najbardziej zaawansowanych. Zdaniem Brand24 to bardzo opiniotwórcza grupa, której publikacje, recenzje czy zgłaszane problemy powinny być analizowane ze szczególną uwagą.
Długoterminowym celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału dla badań i komunikacji z klientami. Jego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki lub produktu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|