BUSINESSCLICK to nowy system reklamy kontekstowej stworzony przez portal Money.pl przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.
reklama
Celem BUSINESSCLICK jest umożliwienie prowadzenie kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych odwiedzających serwisy o profilu biznesowym skupione w tej sieci. Obecnie przystąpiły do niej Abc.com.pl, Lex.pl, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.
W przyszłości siecią BUSINESSCLICK objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z kolejnymi polskimi wydawcami oraz wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.
Tak jak w ogólnotematycznych sieciach tego typu (np. AdWords) oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca może także decydować na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę, a także ustalać koszty i zasięg kampanii.
- Istniejące w Polsce sieci ogólnotematyczne zamierzamy traktować jako partnerów, a nie konkurencję. - mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny BUSINESSCLICK.
www.businessclick.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*