Binance, ekosystem blockchainowy stojący za giełdą kryptowalut, w ramach kampanii reklamowej zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie większej inkluzywności w tej przestrzeni.
reklama
Perfumy CRYPTO zostały po raz pierwsze zaprezentowane w serii luksusowych reklam, mających na celu wzbudzenie publicznego zainteresowania i stanowiących zapowiedź kampanii. Ta strategia czerpie inspirację z konwencji reklam kosmetycznych, a jednocześnie ma na celu zakwestionowanie tradycyjnych form promowania kryptowalut i rzucenie wyzwania istniejącym poglądom na ich temat.
Sprawdź:
5 pomysłów, jak wykorzystać świece zapachowe w Twoim domu >>
W kolejnym etapie kampanii zaprezentowano film, który pokazuje ustawienie stoiska pop-up promującego nowe perfumy w centrum handlowym. Jak wyjaśniono w filmie, ten z pozoru błahy ruch ma głębszy motyw: bezpośrednie zaangażowanie odbiorców w kontakt ze światem kryptowalut, z wykorzystaniem niekonwencjonalnego narzędzia do przyciągnięcia do tej branży większej liczby kobiet.
Odważny, wyraźny i celowo radykalny, CRYPTO to nie tylko zapach, który promujemy. To przesłanie dla kobiet, że mają istotną rolę do odegrania w rewolucji kryptowalutowej. Opierając się na własnych doświadczeniach w pracy w branży krypto, mogę powiedzieć, że widziałam na własne oczy nieoceniony wkład kobiet, które odważyły się wkroczyć w tę przestrzeń. Chcemy powiedzieć kobietom: nie bądźcie obojętne! Przebijcie te szklane sufity, kwestionujcie istniejące narracje i stańcie się częścią tej transformacji cyfrowej, która zmieni globalne finanse - mówi Rachel Conlan, Chief Marketing Officer w Binance.
W ramach tych działań Binance nagrodzi pierwsze 5 tys. kobiet, które pomyślnie ukończą kurs dla początkujących w Binance Academy, tokenami USDT o wartości 25 dolarów.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet, Binance organizuje również serię lokalnych spotkań, a także szereg inicjatyw w mediach społecznościowych. Wspólnie działania te mają na celu wspieranie merytorycznych dyskusji na temat coraz ważniejszej roli kobiet w przestrzeni kryptowalutowej. Mają również na celu podniesienie świadomości na temat tego, jak kryptowaluty mogą wpływać na różne aspekty życia kobiet, od wzmocnienia pozycji finansowej po awans zawodowy.
Zgodnie z raportem „Digital 2024 Global Overview Report”, przeprowadzonym przez firmę badawczą GWI, udział kobiet w inwestowaniu w kryptowaluty nadal jest niższy niż mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Ta dysproporcja prawdopodobnie wynika z utrzymującej się nierównowagi płci w sektorze finansowym, uwarunkowań społecznych, indywidualnej ocenie ryzyka i ogólnego postrzegania przestrzeni kryptowalutowej jako zorientowanej głównie na mężczyzn.
Kryptowaluty są uniwersalne - chodzi o wzmocnienie wszystkich jednostek. Czas zadbać o to, aby żadna kobieta nie została pominięta w tej trwającej rewolucji finansowej. Do tego właśnie zobowiązujemy się w Binance. Nasze zaangażowanie na rzecz inkluzywności wykracza poza zwykłą retorykę. Nie tylko mówimy, ale także popieramy to konkretnymi działaniami, zapewniając kobietom zasoby edukacyjne, których potrzebują, aby kształtować swoją przyszłość finansową i stać się aktywnymi uczestniczkami tej cyfrowej gospodarki - komentuje Rachel Conlan.
Czytaj także: Marka Essential Parfums - nowatorskie podejście w trosce o środowisko
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|