Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

BarCamp 7.1 o wizerunku marki w sieci

06-01-2009, 11:15

Kiedy i w jaki sposób zacząć prace nad wizerunkiem swojego produktu? Jak budują swój internetowy wizerunek marki tradycyjnie niekojarzone z siecią? Na te i jeszcze wiele innych pytań odpowiedzi poszukają prelegenci w trakcie wrocławskiego spotkania BarCamp 7.1 #5.

Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się przedstawiciele agencji reklamowych zajmujących się identyfikacją wizualną. Pojawią się również przedstawiciele firm obecnych wyłącznie w sieci oraz takich, dla których internet jest jedynie fragmentem działalności. Obecne będą także firmy badawcze zajmujące się analizowaniem wizerunku marki w internecie.

W czasach kryzysu gospodarczego rady od praktyków są tym bardziej cenne, że pozwalają na oszczędności. Doświadczenie posiadane przez zaproszonych prelegentów pozwoli im na wskazanie ciekawych przykładów skutecznego tworzenia wizerunku marki w sieci.

Od nowego roku spotkania BC71 na stałe zagoszczą w salach konferencyjnych Cuprum Novum. W trakcie spotkań dostępny będzie livestreaming. Tradycyjnie na stronie www.barcamp71.pl udostępniane będą również materiały wideo i prezentacje. Spotkania nadal będą odbywały się w cyklu 4-6 tygodniowym. Pozostaną również bezpłatne.

Na kolejne miesiące organizatorzy spotkań BarCamp 7.1 zaplanowali m.in. tematykę e- finansów, bezpieczeństwa w sieci oraz marketingu internetowego.

Szczegółowe informacje na stronie spotkań Barcamp 7.1. BC71 organizowany jest przez Tomka Karwatkę, Martę Klimowicz i Marka Lose w ramach projektu Biznes 2.0.

Dziennik Internautów jest patronem medialnym spotkania.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *