Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

B2B Online - platforma sprzedaży i zakupów hurtowych

14-05-2011, 19:38

Nowa platforma sprzedaży ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby i wymagania rynku hurtowego.

robot sprzątający

reklama


Handel w sieci to wciąż bardzo interesujący rynek i świadczyć mogą o tym chociażby pojawiające się jak grzyby po deszczu kolejne startupy mające ułatwić sprzedaż nietypowych produktów.

>>Czytaj także: YouTube zaprezentowało własną listę przebojów

Sonda
Kupujesz przedmioty przez internet?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

B2B Online również nie jest produktem skierowanym do standardowego internauty. Jak argumentują twórcy, usługa jest odpowiedzią na rosnące potrzeby i wymagania rynku hurtowego. Internet jest przecież nieodłącznym kanałem sprzedaży również dla producentów i dystrybutorów hurtowych.

Zasada działania serwisu jest bardzo prosta. W skrócie, autorom zależy na zgromadzeniu w jednym miejscu dostawców oraz odbiorców. Ma to stanowić swego rodzaju wirtualny rynek, gdzie producenci, importerzy i dystrybutorzy oraz inni dostawcy hurtowi prezentują swoją ofertę produktów hurtowym odbiorcom.

Całość przeznaczona jest zatem wyłącznie dla firm, a twórcy platformy skupiają się na pozyskaniu ofert producentów z branż takich, jak: IT, AGD/RTV, artykułów i sprzętu biurowego oraz fotografii. 

Jak przyznają założyciele, na polskim rynku funkcjonuje już bardzo wiele platform b2b (business to business), jednak mając to na uwadze, przygotowali oni kilka interesujących dodatków. Przede wszystkim dostawcy nie muszą prezentować swojej oferty wszystkim internautom (dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników), a dodatkowo mogą przyznać autoryzacje wyłącznie wybranym podmiotom.

Witryna B2B Online
fot. - Witryna B2B Online
Plusem ma być też łatwa aktualizacja wystawionych produktów, a także brak prowizji za transakcje przeprowadzane na platformie. Odbiorcy hurtowi mogą korzystać z witryny za darmo, jednak dostawcy muszą uiścić opłatę: za katalog do 1 tys. produktów – 200 zł netto, 400 zł netto do 10 tys. i 600 zł netto do 100 tys. produktów.

>>Czytaj także: Blogger ma problemy z nowym designem?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *