Allegro przedstawiło dziś nową szatę graficzną i nowy sposób poruszania się po witrynie. Serwis poważnie się zmienia, ale oznacza to dostosowanie się do nowej rzeczywistości, w której ludzie nie oczekują serwisu aukcyjnego, ale czegoś w rodzaju cyfrowego hipermarketu.
reklama
Dziś Allegro.pl przedstawił od dawna zapowiadaną nową wersję swojej strony. Nowej szacie graficznej i nowemu sposobowi prezentacji ofert towarzyszy m.in. nowy układ kategorii, wyszukiwarki, listy ofert z wieloma przydatnymi opcjami wyszukiwania produktów i łatwiejszy sposób kupowania. Użytkownicy mogą sami decydować o długości widocznej listy ofert, a atrakcją dla wielbicieli nowych technologii jest możliwość głosowego wyszukiwania produktów.
Przedstawiciele Allegro.pl już od dawna mówią, że zmiany prezentowane i wdrożone dzisiaj są najbardziej radykalnymi zmianami w całej 13-letniej historii serwisu. Wiele zmian dokonało się też poza serwisem Allegro - w ciągu 13 lat zmieniła się struktura użytkowników, ulubione rodzaje transakcji itd. Allegro zaprezentowało ciekawe statytyki, które pokazują te wszystkie zmiany i znajdziecie je w tym tekście.
Ponieważ obraz wart jest tysiąc słów, przyjrzyjmy się nowemu wyglądowi Allegro. Oto nowa strona główna.
Zwróćcie uwagę na działy znajdujące się na samej górze (elektronika, moda itd.) oraz na ograniczenie tych elementów graficznych, które wydają się zbędne.
Działy dostępne w górnym menu rozwijają się, dając dostęp do kategorii i prezentując wybrane oferty.
Listy ofert wyglądają natomiast tak:
Osoby, które chciałyby się przełączyć na nową wersję serwisu, powinny po prostu udać się na stronę Allegro i kliknąć w żółty przycisk "Przełącz się", który powinien być widoczny u dołu ekranu.
Jak już wspomnieliśmy, Allegro udostępniło także ciekawe dane na temat zmian w serwisie, które możecie poznać w kolejnej części tego artykułu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|