Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Allegro: nowy wygląd na nowe czasy, gdzie króluje odzież, młodzież i "Kup teraz"

13-02-2013, 13:57

Allegro przedstawiło dziś nową szatę graficzną i nowy sposób poruszania się po witrynie. Serwis poważnie się zmienia, ale oznacza to dostosowanie się do nowej rzeczywistości, w której ludzie nie oczekują serwisu aukcyjnego, ale czegoś w rodzaju cyfrowego hipermarketu.

robot sprzątający

reklama


ciąg dalszy...

Allegro dokonało podsumowań wybranych statystyk z lat 2002-2012, pokazując, w jak wielkim stopniu zmienił się ten serwis.

  • Płeć użytkowników - w roku 2002 kobiety stanowiły tylko 14% użytkowników Allegro, dziś stanowią 46%.
  • Wiek użytkowników - w roku 2002 najwięcej było na Allegro użytkowników w wieku 25-30 lat. Dziś największą grupę stanowią ludzie w wieku 19-24 lat, a zaraz po nich są użytkownicy jeszcze młodsi, mający od 13-18 lat.
  • Oferty - w roku 2002 najwięcej ofert na Allegro było w kategoriach "Komputery" i "Kolekcje". Dziś najpopularniejsze kategorie to "Odzież, obuwie i dodatki" oraz "Dla dzieci".
  • Wydatki - przeciętny Allegrowicz w roku 2002 wydawał miesięcznie 200 zł, dziś jest to 300 zł.
  • Liczba ofert na kupującego - w roku 2002 wynosiła 6, dziś wynosi 12.
  • Formy zakupów - w roku 2002 licytacje z opcją "Kup teraz" stanowiły 43% ofert i były najpopularniejsze. Dziś króluje "Kup teraz" - 82% ofert zawiera tylko tę opcję.

Poniżej dla zainteresowanych dokument zawierający infografiki Allegro z omawianymi statystykami.

Allegro Infografika by di24pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *