Jeśli wystawisz na Allegro np. kilka telefonów w bardzo atrakcyjnej cenie, serwis może zablokować Twoje konto. To niewątpliwie ma sens, choć nie zawsze wiadomo jak takiej blokady uniknąć.
reklama
Jeden z naszych Czytelników napisał do naszej redakcji, chcąc się podzielić ciekawym doświadczeniem z Allegro.
- Kilka dni temu w jednym ze sklepów RTV AGD kupiłem w atrakcyjnej cenie telefon Samsung Galaxy S4 Zoom. Postanowiłem wystawić go na Allegro najtaniej ze wszystkich sprzedawców. Telefonów miałem pięć i tyle też sztuk wystawiłem na Allegro. Telefony rozeszły się w ciągu kilku godzin od wystawienia aukcji (cena 777 zł za sztukę). Kilka godzin po zakończonej aukcji moje konto na Allegro zostało zablokowane - pisze Czytelnik.
W dalszej części listu Czytelnik napisał, że musiał skontaktować się z Allegro w celu usunięcia blokady. Pracownica Allegro postawiła warunek usunięcia blokady. Chciała zobaczyć zdjęcie dowodu osobistego na tle tych przedmiotów, które były wystawione na aukcji.
Warto tu zaznaczyć, że nasz Czytelnik ma konto na Allegro od sześciu lat i ponad 200 pozytywnych komentarzy. Co ciekawe, wcale nie żalił się na blokadę. Wręcz przeciwnie.
- Chciałbym pochwalić obsługę Allegro za szybką reakcję. Widać, że problem wyłudzania pieniędzy na Allegro jest zauważany i Allegro stara się z tym walczyć. I chociaż zablokowanie mojego konta wiązało się z problemami (...) i tak pochwalam proces, jaki wprowadza Allegro w walce z przestępczością - pisał Czytelnik.
Dziennik Internautów też pochwala dbałość o bezpieczeństwo, ale zadaliśmy sobie proste pytanie - czy istnieją jakieś obiektywne kryteria blokowania podejrzanych aukcji? Odpowiedź na to pytanie z pewnością chcieliby znać sprzedający, którzy boją się blokady. Zawsze może być ona kłopotliwa.
Przedstawicielka Allegro Anna Tokarek przyznała, że Allegro może podejmować takie działania, ale szczegółów nie zdradziła.
- Niestety nie mogę zdradzić szczegółów działania mechanizmu, ani tego co konkretnie decyduje o tym, że dane konto jest blokowane. Zapewniam jednak, że bardzo szczegółowo analizujemy określone dane i dopiero na tej podstawie podejmujemy decyzję. W żadnym wypadku nie chcemy utrudniać działalności Użytkownikom serwisu, z wyjątkiem oczywiście tych, którzy próbują być nieuczciwi. Jednocześnie staramy się maksymalnie ograniczać sytuacje w których blokujemy konto podczas gdy wszystko jest w porządku. A jeśli już mają miejsce takie przypadki, to szybko wyjaśniamy wątpliwości ze sprzedającym - napisała przedstawicielka Allegro w e-mailu do Dziennika Internautów.
Czytaj także: Allegro chce, byśmy płacili jednym kliknięciem - wideo
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Media: Piractwo wideo zabrało 700 mln PKB. Tylko... czy ktoś czytał ten raport?
|
|
|
|
|
|