Grupa Allegro i GG zgodnie z zapowiedziami połączyły siły i stworzyły wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google.
reklama
Allegro i GG zapowiedziały już wcześniej połączenie sił. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.
Od 1 stycznia 2012 obowiązuje jeden, ujednolicony cennik biura reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network. W nowej ofercie połączono zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych skupionych w Grupie Bankier.pl.
Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie i ujednoliconą strukturę: pion sprzedaży, pion produktu reklamowego i pion new business. Dyrektorem połączonego Biura został Jacek Makowski, a Dyrektorem Operacyjnym Biura pozostaje Krzysztof Łada.
Jak zapowiada Krzysztof Łada, jeszcze w styczniu zostaną przedstawione reklamodawcom nowe rozwiązania, w tym między innymi tzw. targetowanie behawioralne. Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe. Jesteśmy w stanie zaprezentować produkt lub usługę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi Krzysztof Łada.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*