Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Alcatel-Lucent: Nowy system przyspieszy rozwój reklamy mobilnej

16-04-2010, 11:53

Sprzedaż przestrzeni reklamowej wielu operatorów, minimalizacja inwestycyjnej bariery wejścia, ułatwianie reklamodawcom zakupu powierzchni oraz emisja spersonalizowanych treści do abonentów - to możliwości najnowszego rozwiązania do mobilnej dystrybucji reklam Optism Mobile Advertising Solution, opracowanego przez firmę Alcatel-Lucent.

robot sprzątający

reklama


Jak informuje producent rozwiązania, Optism pozwala operatorom opracowywać nowe modele biznesowe, a reklamodawcom docierać do szerszego grona odbiorców pochodzących z różnych sieci komórkowych i oferować im bardziej spersonalizowane treści.

Moduł planowania mediów Optism pośredniczy w kontaktach między operatorami i reklamodawcami, upraszczając proces sprzedaży zagregowanej przestrzeni reklamowej operatorów. System umożliwia współpracę wielu specjalistów w dziedzinie reklamy i mobilnego marketingu w celu nawiązywania kontaktów handlowych z markami i agencjami o zasięgu globalnym. W ten sposób powstaje ekosystem ułatwiający sprzedaż połączonej przestrzeni reklamowej wielu operatorów komórkowych - zapewnia Alcatel-Lucent.

>> Czytaj też: Nadchodzą reklamy Apple, Google się cieszy

- Najbardziej poszukiwane są reklamy wyświetlane za zgodą użytkowników z uwzględnieniem ich wyraźnych preferencji. Aby można było w pełni wykorzystać sieć mobilną jako kanał marketingowy, musi on działać na wielką skalę - wyjaśnia David Kyffin z firmy Mediacom. - Klienci coraz częściej pytają o duże kampanie reklamowe obejmujące wiele regionów. Model operacyjny Alcatela-Lucenta i dostęp do wielu operatorów telefonii komórkowej to duży krok naprzód w kierunku spełnienia tych wymagań.

Sercem rozwiązania jest skalowalna, udostępniana w hostingu platforma reklamowa, która zmniejsza inwestycyjną barierę wejścia dla operatorów i łączy ich bezpośrednio z reklamodawcami. Wykraczając poza funkcje czysto techniczne, platforma ta pomaga operatorom w wejściu na rynek reklamowy, a reklamodawcom ułatwia kupowanie przestrzeni i zarządzanie kampaniami. Rozwiązanie wprowadza oparty na podziale przychodów model biznesowy, co umacnia pozycję operatorów w ekosystemie - twierdzi producent systemu.

Szczegóły na stronie  optism-ww.com

>> Czytaj też: Rynek reklamy online powraca na ścieżkę wzrostu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *