W ostatnim odcinku Akademii Biznesu główny bohater opracowuje strategię działań handlowych i zastanawia się, jak klienta zatrzymać przy sobie na dłużej.
reklama
Wypromowanie własnej firmy nie gwarantuje jeszcze zadowalających zysków. Ich osiągnięcie uda się tylko tym, którzy nie tylko będą umieli w odpowiedni sposób sprostać zadaniom klienta, ale także będą potrafili zatrzymać go przy sobie na dłużej. Wiele będzie zależało od tego, jaką strategię sprzedaży przyjmą. Działania handlowe mogą odbywać się pomiędzy handlowcem a pojedynczym nabywcą, pomiędzy handlowcem a zespołem dokonującym zakupu lub pomiędzy zespołami handlowymi. Sprzedaż może mieć też formę konferencyjną lub seminaryjną.
Zdobycie klienta to jeszcze nie wszystko. Ważne jest, by zatrzymać go przy sobie na dłużej, wzbudzić jego zaufanie i podtrzymywać satysfakcję z usług, które jesteśmy w stanie mu zaoferować. W zarządzaniu bazą klientów mogą pomóc programy typu CRM, dzięki którym odpowiednio posegregujemy wątki czy skontrolujemy dotychczasowe rezultaty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|