Potwierdziły się plotki dotyczące odejścia Dominika Kaznowskiego, kierującego dotychczas działem marketingu Pionu Internet Agory. Jednocześnie Agora wprowadziła zmiany w strukturze tego działu.
Firma postanowiła rozdzielić działy promocji oraz badań i analiz.
Dział promocji odpowiedzialny jest za marketing i niestandardowe działania promocyjne marek internetowych Agory. Tą częścią firmy pokieruje teraz Anna Ałaszkiewicz, związana z Agorą od 2004 roku, była odpowiedzialna m.in. za marketing kluczowych marek internetowych spółki, a od marca 2008 roku pracowała na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu w Pionie Internet.
Działem badań i analiz pokieruje Arkadiusz Kustra, dotychczasowy kierownik zespołu analityków w Pionie Internet. Kustra pracuje w Agorze od 2005 roku. Jego zespół przeprowadził m.in. takie badania, jak ogólnopolskie badanie blogosfery, badanie dotyczące zagrożeń w sieci czy preferencji zakupowych polskich internautów.
Kierujący dotychczas Działem Marketingu Dominik Kaznowski rozstał się z Agorą, aby kontynuować karierę poza firmą - poinformowali przedstawiciele wydawcy m.in. portalu Gazeta.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*