Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ad.net odsłonowo najlepsza

06-07-2007, 15:16

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, sieć reklamowa Ad.Net przekroczyła pułap 2.5 miliarda odsłon, wyprzedzając tym samym po raz pierwszy portal Onet.pl.

W ostatnim roku Ad.net osiągnął ponad 107% przyrost liczby odsłon generowanych przez polskich użytkowników Internetu (Badanie Megapanel PBI/Gemius, 04.2006 - 04.2007). Drugi w kolejności wzrost zanotowało ARBOmedia - 90% i portal o2.pl - 65%. Dotychczasowy lider Onet.pl wykazał jedynie 17% wzrost.

Odsłony, to drugi z najważniejszych wskaźników potencjału reklamowego serwisów. Najwięksi gracze na rynku reklamy internetowej posiadają zasięg powyżej 80% i to właśnie duża liczba odsłon decyduje o rzeczywistych możliwościach reklamowych, umożliwiając realizację większej ilości kampanii w tym samym czasie.

Szczegóły w informacji sieci Ad.net

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Ad.net