Klienci wskazują 4G jako jedno z rozwiązań, które powinny wspierać nowe urządzenia. Często jednak nie wiedzą nawet, z czym związana jest ta technologia.
reklama
Według badania przeprowadzonego przez In-Stat aż 75% użytkowników chce, by ich urządzenia wyposażone były w "funkcję" 4G. Wydaje się jednak, że wynika to głównie z dobrych zabiegów marketingowych stosowanych przez operatorów, niż faktycznych potrzeb klientów.
- O ile wsparcie dla 4G jest ważne dla kupujących nowe urządzenia, wciąż jest wiele związanego z nim zamieszania - zauważył Greg Potter z firmy analitycznej In-Stat. Użytkownicy chętnie wskazywali technologię jako niezbędną, jednak zapytani o to, który operator oferuje najszybszą prędkość połączeń tego typu, zwykle nie potrafili podać dobrej odpowiedzi.
- Nierzadko ankietowali uważali, że wszyscy operatorzy oferują identyczną prędkość połączeń - zauważa Potter. Niedawno amerykański senat sugerował, że dostawcy usług dla urządzeń komórkowych powinni informować użytkowników o prędkościach, jakie oferują w ramach swoich sieci 4G.
Z badania wynika również, że 36% klientów planuje pozostać przy mobilnym systemie operacyjnym, z którego aktualnie korzystają. W ubiegłym roku były to tylko 23%. Ponad 40% użytkowników poinformowało również, że obecnie nie ma zamiaru wykorzystywać technologii NFC. Według innego badania przeprowadzonego w lipcu aż co trzeci użytkownik iPhone'a uważał, że jego urządzenie wspiera 4G - do tej pory żaden smartfon Apple'a nie obsługuje jednak tego standardu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|