Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

3 proste kroki, aby twój biznes przynosił zyski

24-08-2017, 08:00

Jeśli masz firmę, ten artykuł może Cię zainteresować. Bez względu na to czy jesteś właścicielem jednoosobowej działalności, czy korporacji; bez względu na to, czy dopiero założyłeś działalność, czy prowadzisz firmę od wielu lat, zapewne szukasz możliwości rozwoju i zwiększenia zysków. W tym artykule pokażę Ci jakie 3 kroki dzielą Cię od zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i zwiększenia ilości klientów.

Być może wiele razy zastanawiałeś się w jaki sposób pokierować swoimi działaniami, aby były korzystne dla Twojej firmy i sprawiły, że Klienci będą chętniej do Ciebie zaglądać i korzystać z Twoich usług. Jeśli prowadzisz firmę i nadal nie wiesz jakie działania podjąć aby przyniosły wymierne rezultaty w postaci większej ilości klientów, zleceń i zamówień, czytaj dalej bo mam dla Ciebie kilka przydatnych informacji.

Wizerunek w biznesie

Wizerunek jest w dzisiejszych czasach sprawą kluczową – zarówno w życiu jak i biznesie. Na uroczystości ubieramy się odświętnie, na egzaminy ubieramy stroje galowe, gwiazdy telewizji na galach mają specjalnie szyte na tę okazję kreacje, a kobiety wykonują staranny makijaż i noszą biżuterię. Wszystko po to, aby wywołać określony efekt, aby podkreślić to co w nas najlepsze i okazać szacunek osobom, z którymi się spotykamy. W biznesie jest identycznie. Na spotkaniach biznesowych garnitur jest standardem. A co z firmą?

Dlaczego tak niewielu przedsiębiorców pamięta o wizerunku dla własnej firmy? Zadbany wizerunek firmy przedstawia Ciebie jako właściciela, który dba o swoich klientów, który dba o jakość swoich produktów i usług. Dobry wizerunek sprawia, że ludzie chętniej Ci ufają i chętniej kupują Twoje produkty. Aby zadbać o profesjonalny wizerunek swojej firmy, potrzebujesz tylko kilku rzeczy. Jednorazowa inwestycja w wizerunek może zwrócić się wielokrotnie już w przeciągu pierwszego roku. Sprawdź, co możesz zrobić, aby być prawdziwym magnesem na klientów.

Po pierwsze i najważniejsze: projekt logo

Logo jest twarzą biznesu. Każdy klient stykając się z Twoją firmą czy za pomocą szyldu, czy ogłoszenia, czy w Internecie – najpierw zobaczy projekt logo. Nieciekawe, przestarzałe albo nieaktualne logo może zniechęcić potencjalnego klienta do Twojej firmy. Przypisze on bowiem te niekorzystne wrażenia do Twoich produktów, a przecież to może być całkowicie mylne wrażenie!

Dobry, profesjonalny i atrakcyjny projekt logo może zachęcić do Twojej firmy i wzbudzić zaufanie. Dzięki dobremu logo możesz zrobić świetne pierwsze wrażenie, a jeśli już na początku to wrażenie będzie korzystne, jest duża szansa że taki potencjalny klient przypisze to dobre wrażenie również do Twoich produktów i usług.

Twoje logo będzie się pojawiało na Twoich wizytówkach, a jak wiadomo wizytówka jest bardzo ważnym narzędziem do bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi.

Po drugie: strona internetowa

Żyjemy w dobie Internetu. Internet zapewnia Ci możliwości docierania do klientów z całego kraju, a nawet świata 24 godziny na dobę. Bez względu czy śpisz, czy opalasz się na plaży, dzięki możliwościom jakie daje Internet, możesz zbierać klientów i zamawiania cały czas. Pierwszą rzeczą jaka będzie Ci do tego potrzeba jest strona internetowa. Ale nie byle jaka strona. Twoja strona internetowa musi być przede wszystkim responsywna. Dlaczego?

Tylko taka strona będzie dobrze wyświetlać się zarówno na komputerze, jak i na tablecie i na telefonie. Bardzo duża część internautów to osoby przeglądające Internet w komórce. Nie chcesz chyba ominąć tylu potencjalnych klientów? Strona responsywna daje Ci możliwości dotarcia do wszystkich, ponieważ dostosowuje się do każdego monitora i telefonu i wszystko jest na niej czytelne i zrozumiałe. Strona internetowa jest wirtualną wizytówką Twojej firmy: daje Ci możliwości reklamowania się, sprzedawania produktów i przedstawienia swojej firmy większej grupie odbiorców.

Po trzecie: reklama, reklama, reklama.

Jeśli masz świetny, profesjonalny projekt logo i stronę internetową, na której możesz to logo umieścić, trzecim krokiem który pozostaje wykonać jest reklama. Jeśli chcesz zaistnieć w biznesie, musisz się reklamować. Możesz korzystać w tym celu z: ulotek reklamowych, plakatów, banerów. Możesz reklamować się za pomocą ogłoszeń w prasie, w telewizji, w pismach branżowych, w Internecie. Możesz inwestować w reklamę internetową, w pozycjonowanie strony w wyszukiwarce.

Najważniejsze co powinieneś wiedzieć o reklamie to to, że musi być atrakcyjna dla klientów i spójna z wizerunkiem Twojej firmy. Jeśli na początku zadbasz o atrakcyjne i profesjonalne logo firmy, to reszta pójdzie łatwiej. Na bazie projektu logo powstanie cały pakiet materiałów graficznych: papeteria, wizytówka, ulotki, a na podstawie materiałów graficznych będzie wykonana strona i reklamy. Dlatego warto zacząć od dobrego projektu logo.

Jeśli myślisz poważnie o profesjonalnym i nowoczesnym wizerunku, który przyniesie Ci nowe możliwości biznesowe, zapraszamy na: www.wizualion.pl Kreujemy profesjonalny i piękny wizerunek dla firm, które chcą zwiększyć prestiż i zyski.

Pamiętaj, każda forma reklamy będzie dobra, a im więcej sposobów użyjesz, tym większa szansa na zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki. Wizerunek (świetny projekt logo i grafika firmowa) dają Ci możliwość pokazania się z najlepszej strony. A im lepsza rozpoznawalność dzięki reklamie, tym więcej klientów zapuka do Twoich drzwi i do większej ilości osób trafią Twoje produkty i usługi, zwiększając przy tym rentowność przedsięwzięcia. A czy nie o to chodzi w biznesie?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag wizerunek firmytag nols