Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

1 grudnia Dniem Darmowej Dostawy w e-sklepach

16-11-2010, 13:16

To nie żart. Za dostawę produktów zamówionych 1 grudnia w kilkuset sklepach internetowych nie zapłacimy ani złotówki. Dzień Darmowej Dostawy (DDD) to nowa inicjatywa wzorowana na znanym w USA "Free Shipping Day", która może przyjąć się w Polsce.

Akcja Free Shipping Day od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów. W tegorocznej edycji weźmie udział ponad 1000 sklepów, a dzień darmowej dostawy w USA planowany jest na 17 grudnia. Akcja ma zachęcić do robienia zakupów w sieci jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych

W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.

>>> Czytaj: Sprzęt nie zawsze jest tańszy w sieci

- Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także zachęcić dotychczasowych klientów do złożenia nowych zamówień. Zaoszczędzony w ten sposób czas i pieniądze można spożytkować znacznie lepiej, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – mówi pomysłodawca akcji.

Darmowa dostawa towarów będzie obejmowała wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji 1 grudnia, niezależnie od ich wartości, wybranego sposobu płatności oraz metody dostawy.

- W Polsce wydatki konsumentów w internecie w 2009 roku wyniosły zaledwie 2% wydatków ogółem. Tymczasem w Wielkiej Brytanii udział handlu internetowego w tym roku przekroczy 10%. Chcemy zachęcić ponad trzy tysiące sklepów, których oferty prezentujemy, do uczestnictwa w Dniu Darmowej Dostawy - mówi Michał Jaskólski, dyrektor R&D w Nokaut.pl.

Do akcji pozostały jeszcze około dwa tygodnie. Już teraz uczestnictwo w niej zadeklarowało ponad 170 sklepów internetowych praktycznie z wszystkich branż. Akcja zyskała również wsparcie ze strony ponad 20 partnerów – są wśród nich zarówno dostawcy rozwiązań dla sklepów internetowych, m.in. IAI-Shop.com, SklepyFirmowe.pl, gForces.pl, Shoper.pl czy Trusted Shops, jak i porównywarki cen - Nokaut.pl, Ceneo.pl i Okazje.info.

Więcej informacji o akcji wraz z listą uczestniczących w niej sklepów można znaleźć na stronie dziendarmowejdostawy.pl.

>>> Czytaj: Realne setki milionów na wirtualne zabawki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E