Wirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl

08-12-2011, 18:17

Nawet o 500 tys. użytkowników miesięcznie ma wzrosnąć popularność porównywarki cen Nokaut.pl dzięki współpracy z Wirtualną Polską. Firmy wierzą w owocną współpracę.

Umowa z Wirtualną Polską dla Nokaut.pl ma stanowić okazję dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP ma być również pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.

Czytaj też: Grupa Nokaut rusza po pieniądze

- Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych - komentuje Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.

W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031