Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

FORUM IAB 2010 już 3 i 4 listopada

28-09-2010, 10:35

Na początku listopada odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi w internecie. Na Forum IAB prelekcje wygłoszą m.in Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku) i Mike Walsh.

Organizowana przez IAB Polska czwarta edycja konferencji Forum IAB to wydarzenie w całości poświęcone marketingowi w internecie. Skupia ono zainteresowanych najnowszymi trendami cyfrowego świata, reklamodawców oraz przedstawicieli branży internetowej z kraju i świata.

>> Czytaj też: Studia podyplomowe na SGH za pracę magisterską o e-marketingu

W pierwszym międzynarodowym dniu konferencji swoje prelekcje wygłoszą:

  • Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku) – najbardziej poczytny bloger świata, autor kilkunastu światowych bestsellerów,
  • Mike Walsh – światowy autorytet i wiodący mówca w tematach związanych z cyfrową przyszłością,
  • Chris Dobson – Executive VP and General Manager Global Ad Sales, BBC, Global,
  • Laurent Delaporte – Sales Director, Microsoft, EMEA,
  • Juan Senor – CEO, Innovation Media, Hiszpania,
  • Blake Chandlee – VP, Facebook, Europe.

Bezpośrednio po konferencji (3 listopada) odbędzie się gala, podczas której rozdane zostaną nagrody przyznane w konkursie kreatywnym MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych prowadzonych w internecie w 2010 roku. Jury polskich nagród MIXX będzie oceniało i nagradzało kreatywność, skuteczność oraz pomysłowość w wykorzystaniu internetu do działań marketingowych. Nagrody zostaną przyznane w trzynastu kategoriach, oprócz tego wyłoniona zostanie najlepsza kampania tego roku – Best in Show.

>> Czytaj też: Strategie free marketingu

Forum IAB 2010 odbędzie się 3-4 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Program konferencji oraz formularz rejestracyjny znajduje się na stronie: www.forumiab.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *