16 września upłynął termin składania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXX-Awards 2010. W tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez IAB Polska zgłoszonych zostało 136 kampanii, czyli aż o 51 proc. więcej niż rok wcześniej - poinformowali organizatorzy.
Z każdym rokiem konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży. Według organizatora nagrodzone firmy zyskują wyższą renomę, co pozwala im skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. W dniach od 21-30 września jury będzie debatować nad lożą zwycięzców.
W tym roku wszystkie prace będą rozpatrywane w 13 oddzielnych kategoriach (dodane zostały 4 nowe kategorie z zakresu Brand Advertising online – branded content, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit oraz kampanie cross-mediowe). Poniżej wymieniamy wszystkie kategorie:
Nagrodzonych wyłoni jury złożone z profesjonalistów pochodzących z różnych dziedzin biznesu, reklamy, specjalistów od mediów, agencji oraz marketerów. Kulminacyjnym punktem konkursu będzie nadanie najlepszej kampanii, nagrody Best In Show.
- Liczba zgłoszonych kampanii do polskiej edycji konkursu MIXX-Awards 2010 potwierdza dynamiczny rozwój branży interaktywnej, świadczy również o tym, że konkurs zyskuje coraz większe zaufanie, a przede wszystkim prestiż – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Business Development Manager w IAB Polska.
Więcej o konkursie MIXX-Awards na stronie: www.mixx-awards.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*