Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

21 marca tego roku Wydawnictwo Złote Myśli organizuje w Warszawie imprezę urodzinową pod hasłem „Pokaż, na co Cię stać”. Mariusz Szuba, uczeń znanego na świecie mówcy motywacyjnego Anthonego Robbinsa, poprowadzi specjalnie przygotowane na tę okazję szkolenie motywacyjne, którym chce wyzwolić w uczestnikach taką energię, która pomoże im w osiągnięciu sukcesu.

Na początku marca 2004 roku założyciele Wydawnictwa Złote Myśli - Mateusz ChłodnickiMarcin Kądziołka - postanowili zaoferować coś, co na polskim rynku dopiero kiełkowało: e-booki - publikacje elektroniczne. Założyli wydawnictwo e-booków i wystartowali z zaledwie 3 publikacjami. Produkt będący swego rodzaju novum w Polsce wymagał kreatywnej i odmiennej promocji, dlatego prawie nikt nie wróżył sukcesu takiemu przedsięwzięciu. Po 6 latach Złote Myśli stały się rozpoznawalnym wydawnictwem na polskim rynku.

W 2007 roku w Wydawnictwo zainwestował fundusz MCI, a Złote Myśli obrały kierunek związany ściśle z tematyką motywacji, przedsiębiorczości i psychologii sukcesu, za główny cel stawiając sobie pomaganie innym w realizacji ich celów.

Stąd też po raz pierwszy w historii Wydawnictwo organizuje wyjątkową imprezę urodzinową - szkolenie dla 300 czytelników. Mateusz Chłodnicki, wiceprezes i współzałożyciel Wydawnictwa, mówi, skąd pomysł na takie świętowanie 6. urodzin: Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem zorganizowania szkolenia, które pokaże ludziom, że w Polsce da się osiągnąć sukces i zmotywuje ich do działania. Chcemy promować w Polsce pozytywne wartości, przedsiębiorczość, motywację i pokazać, że jak się chce, to można osiągnąć sukces zupełnie od zera. Szóste urodziny naszego wydawnictwa to idealny moment, aby zaprosić gości i jednocześnie przekazać im wiedzę, która pomoże im osiągać więcej.

>> Czytaj też: Wywiad z Mateuszem Chłodnickim, Wiceprezesem Wydawnictwa Złote Myśli

Wydawnictwo Złote Myśli jest największym wydawnictwem elektronicznych publikacji w Polsce. Każdego roku powiększa grono swoich klientów (ponad 215 tys. czytelników na koniec 2009 roku), zwiększa liczbę swoich partnerów biznesowych (obecnie sieć Złotego Programu Partnerskiego liczy 24 187 zarejestrowanych partnerów), co przekłada się także na sukces ekonomiczny firmy. Jak informują przedstawiciele ZM, każdego roku działalności Wydawnictwo notowało wzrosty przychodu rzędu 28-288%.

>> Czytaj też: Złote Myśli: 1 mln zł prowizji dla partnerów

Złote Myśli znane są także z niekonwencjonalnych akcji promocyjnych, takich jak ściągnij i posłuchaj zanim zapłacisz, i także teraz, w okresie urodzinowym, przez cały marzec w Wydawnictwie trwa promocja urodzinowa, m.in.: kolekcja książek, za zakup których Wydawnictwo zwraca 60% wartości zamówienia do wydania na kolejne publikacje, szkolenie urodzinowe czy specjalna edycja czytników e-booków BOOX 60 z kuponem na e-booki o wartości 500 złotych.

Szczegóły na stronie 6urodziny.zlotemysli.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:






fot. Freepik




fot. Freepik