IAB MIXX Awards to konkurs, w którym doceniane jest najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian. Zgłoszenia w ofercie early bird można przesyłać do 31 lipca, a zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzane są kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
- Zmiany, które zaszły na rynku reklamowym w ciągu ostatnich paru lat, mają swoje naturalne odbicie w konkursie IAB MIXX Awards. W 2019 roku reklama cyfrowa zdobyła pozycję lidera wydatków, a w kolejnych pandemicznych miesiącach jako jedyny segment utrzymał dodatnie indeksy wzrostu. W 2021 roku obserwowaliśmy kolejny przełomowy skok dla branży - wydatki na reklamę internetową stanowiły już połowę budżetów przeznaczonych na zakup powierzchni reklamowej. Tym samym dołączyliśmy do grona najbardziej dojrzałych światowych rynków. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. - Internet i kanały digitalowe od dodatku do kampanii stały się głównym medium wykorzystywanym przez reklamodawców. Dzięki wykorzystaniu narzędzi cyfrowych firmy potrafią zbudować unikalną wartość dla konsumenta, a co za tym idzie zwiększają przewagę rynkową nad konkurencją. Nagrody IAB MIXX dla tych, którzy najlepiej odnajdują się w środowisku cyfrowym, to dzisiaj coś więcej niż tylko „najlepsze wykorzystanie internetu”. To nagrody dla wybranych, którzy potrafią odnaleźć się w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i którzy tworzą rozwiązania, wyznaczające kierunki dla kolejnych przełomowych zmian.
Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:
• strategia,
• kreacja reklamowa,
• wykonanie i wykorzystanie mediów,
• rezultaty i ROI.
Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.
W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie: Consumer Experience oraz Digital Public Relations.
Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:
• Best Use of Social Media
• Brand Awareness and Positioning
• Commerce
• Consumer Experience (nowa kategoria)
• Content Marketing
• Data Driven & Precision Marketing
• Digital Public Relations (nowa kategoria)
• Games & eSport
• Innovation & Smart Solution
• Launch
• Limited Budget
• Online Marketing with Influencer
• Performance Marketing
• MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)
Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Polska edycja międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*